Afbeelding 1 van 1
Understanding Engagement in Transmedia Culture, Evans 9781138632790 New..
Objectstaat:
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 99,1% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:125306475197
Specificaties
- Objectstaat
- PublishedOn
- 2020-05-01
- Title
- Understanding Engagement in Transmedia Culture
- ISBN
- 9781138632790
- EAN
- 9781138632790
- Publication Year
- 2019
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Understanding Engagement in Transmedia Culture
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 386g
- Number of Pages
- 198 Pages
Over dit product
Product Information
This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. Audience 'engagement' has become the key priority of the screen industries. Understanding Engagement in Transmedia Culture explicitly asks what audiences and screen practitioners mean when they say content is 'engaging' and uses audience focus groups and practitioner interviews to offer a model for understanding the relationship between the screen industry, the content it produces and its audiences. In particular, the model addresses engagement within transmedia culture. As digital screen technologies proliferate, audiences move seamlessly across and between different devices, content formats and distribution platforms, blurring the boundaries between film, television and videogames. This book offers a way of understanding audience engagement that is not restricted to a single media but instead accounts for and adapts to the various ways in which screen content is experienced. Offering a unique approach by presenting practitioner and audience perspectives, it is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138632790
eBay Product ID (ePID)
5046519990
Product Key Features
Publication Name
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
198 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
386g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:125306475197
Verzending en verwerking
Object wordt niet verzonden naar Verenigde Staten
Objectlocatie:
South East, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Australië, Canada, Europese Unie, Japan, Verenigd Koninkrijk
Uitgesloten:
Afghanistan, Duitsland, Jemen, Libië, Nauru, Oekraïne, Oostenrijk, Russische Federatie, Somalië, Verenigde Staten, Zwitserland
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.125306475197
Btw voor objectnr.125306475197
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (2.876.113)
l***l (391)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Exactly as described. Shipped quickly A+++ Thanks.
7***d (715)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Really quick delivery A+ Service
o***o (1801)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
arrived thanks