|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Understanding Engagement in Transmedia Culture, Evans 9781138632790 New..

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:125306475197
Laatst bijgewerkt op 15 jun 2023 22:49:46 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2020-05-01
Title
Understanding Engagement in Transmedia Culture
ISBN
9781138632790
EAN
9781138632790
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Item Height
234mm
Author
Elizabeth Evans
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
156mm
Subject
Business
Item Weight
386g
Number of Pages
198 Pages

Over dit product

Product Information

This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. Audience 'engagement' has become the key priority of the screen industries. Understanding Engagement in Transmedia Culture explicitly asks what audiences and screen practitioners mean when they say content is 'engaging' and uses audience focus groups and practitioner interviews to offer a model for understanding the relationship between the screen industry, the content it produces and its audiences. In particular, the model addresses engagement within transmedia culture. As digital screen technologies proliferate, audiences move seamlessly across and between different devices, content formats and distribution platforms, blurring the boundaries between film, television and videogames. This book offers a way of understanding audience engagement that is not restricted to a single media but instead accounts for and adapts to the various ways in which screen content is experienced. Offering a unique approach by presenting practitioner and audience perspectives, it is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138632790
eBay Product ID (ePID)
5046519990

Product Key Features

Author
Elizabeth Evans
Publication Name
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
198 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
386g

Additional Product Features

Title_Author
Elizabeth Evans
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,8M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.876.113)

l***l (391)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Exactly as described. Shipped quickly A+++ Thanks.
7***d (715)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Really quick delivery A+ Service
o***o (1801)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
arrived thanks