|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Kids and branding in a digital world, Gunter 9780719097874 Fast Free Shipping+-

Objectstaat:
Nieuw
4 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:125173954608
Laatst bijgewerkt op 14 jun 2023 21:21:19 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2015-11-01
Title
Kids and branding in a digital world
ISBN
9780719097874
EAN
9780719097874
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Kids and Branding in a Digital World
Item Height
234mm
Author
Barry Gunter
Publisher
Manchester University Press
Item Width
156mm
Subject
Advertising, Marketing
Number of Pages
208 Pages

Over dit product

Product Information

This book is about how kids become engaged with brands, and how their relationship with them changes over time as they mature as consumers. Children are introduced to brands at an early age, and they have become increasingly brand conscious. As consumer markets have developed and become more crowded and competitive, so brands have become more important in enabling consumers to make informed choices. However, it may not always be in a child's best interests to develop a preoccupation with brands, particularly if they influence the way they think about themselves. This book examines the emergence of brand awareness among children and the importance of their cognitive development to their understanding of brands and consumer socialisation. It also sheds light on problems caused by the emergence of new forms of branding in the digital era, especially in online social media and virtual environments where so many children now spend a great deal of time, and explores the implications for children and for regulators. -- .

Product Identifiers

Publisher
Manchester University Press
ISBN-13
9780719097874
eBay Product ID (ePID)
221138225

Product Key Features

Author
Barry Gunter
Publication Name
Kids and Branding in a Digital World
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Advertising, Marketing
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm

Additional Product Features

Title_Author
Barry Gunter
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,7M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.834.985)

1***p (640)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All good, thanks
s***c (55)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Looking forward to reading it
n***t (84)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you,lovely item