Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
A Framework for Marketing Management by Kevin Lane Keller and Philip Kotler...
US $10,00
OngeveerEUR 8,97
of Beste voorstel
Objectstaat:
Redelijk
Een boek dat slijtage vertoont. De kaft kan enigszins beschadigd zijn, maar is als geheel nog intact. De boekband kan licht beschadigd zijn, maar is als geheel nog intact. Er kan in de kantlijn zijn geschreven. Er kan tekst zijn onderstreept of gemarkeerd, maar er ontbreken geen bladzijden of iets anders waardoor de tekst minder goed leesbaar of minder begrijpelijk wordt. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
US $5,38 (ongeveer EUR 4,83) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Indianapolis, Indiana, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 26 sep en di, 1 okt tot 43230
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:115977504474
Specificaties
- Objectstaat
- Subject
- Marketing / General
- ISBN
- 9780136026600
- Subject Area
- Business & Economics
- Publication Name
- Framework for Marketing Management
- Publisher
- Prentice Hall Higher Education
- Item Length
- 9.3 in
- Publication Year
- 2008
- Type
- Textbook
- Format
- Perfect
- Language
- English
- Item Height
- 0.2 in
- Item Weight
- 20.1 Oz
- Item Width
- 7.5 in
- Number of Pages
- 384 Pages
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall Higher Education
ISBN-10
0136026605
ISBN-13
9780136026600
eBay Product ID (ePID)
63166991
Product Key Features
Number of Pages
384 Pages
Publication Name
Framework for Marketing Management
Language
English
Publication Year
2008
Subject
Marketing / General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Perfect
Dimensions
Item Height
0.2 in
Item Weight
20.1 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
7.5 in
Additional Product Features
Edition Number
4
Intended Audience
College Audience
LCCN
2007-052459
TitleLeading
A
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8
Table Of Content
Part I: Understanding Marketing Management Chapter 1: Defining Marketing for the 21st Century Chapter 2: Developing and Implementing Marketing Strategies and Plans Chapter 3: Understanding Markets, Market Demand, and the Marketing Environment Part II: Connecting with Customers Chapter 4: Creating Customer Value, Satisfaction, and Loyalty Chapter 5: Analyzing Consumer Markets Chapter 6: Analyzing Business Markets Chapter 7: Identifying Market Segments and Targets Part III: Building Strong Brands Chapter 8: Creating Brand Equity Chapter 9: Crafting the Brand Positioning and Dealing with Competition Part IV: Shaping the Market Offerings Chapter 10: Setting Product Strategy and Marketing Through the Life Cycle Chapter 11: Designing and Managing Services Chapter 12: Developing Pricing Strategies and Programs Part V: Delivering Value Chapter 13: Designing and Managing Integrated Marketing Channels Chapter 14: Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics Part VI: Communicating Value Chapter 15: Designing and Managing Integrated Marketing Communications Chapter 16: Managing Mass Communications Chapter 17: Managing Personal Communications Part VII: Creating Successful Long-Term Growth Chapter 18: Managing Marketing in the Global Economy Glossary
Synopsis
The Internet is changing the way that consumers buy, and the way that companies buy from each other. This updated text includes these new ways of buying and selling, showing how marketers can make the most of the new technology., For graduate and undergraduate marketing management courses. Framework for Marketing Management is a concise adaptation of the gold standard marketing management textbook for professors who want authoritative coverage of current marketing management practice and theory, but the want the flexibility to add outside cases, simulations, or projects.
LC Classification Number
HF5415.13.K636 2009
Objectbeschrijving van de verkoper
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (20)
- o***- (255)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopAwesome seller!
- k***k (854)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopBook in good condition.Classic Essays in Legal Advocacy by George Rossman (2010, Hardcover) (#116027838656)
- z***u (2537)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopVery fast, thank ypu.Ancient Chinese Warfare by Sawyer, Ralph D. (#115964396190)