Verzending en leveringKlik op Zie details voor aanvullende informatie over verzending en retourzendingen.
Hebt u iets om te verkopen?

Visual Merchandising, Third Edition : Windows and in-Store Displays

thelilacbat
  • (286)
  • Geregistreerd als particuliere verkoper
    Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $25,00
OngeveerEUR 22,49
of Beste voorstel
Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Brady, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 26 sep en di, 1 okt tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
    

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:115962415706
Laatst bijgewerkt op 04 nov 2023 21:01:54 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
ISBN
9781780676876
Book Title
Visual Merchandising, Third Edition : Windows and In-Store Displays for Retail
Publisher
Orion Publishing Group, The Limited
Item Length
11 in
Edition
3
Publication Year
2016
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.9 in
Author
Tony Morgan
Features
Revised
Genre
Design, Business & Economics
Topic
Industries / Retailing, Marketing / General, Graphic Arts / Advertising
Item Weight
38.1 Oz
Item Width
8.5 in
Number of Pages
224 Pages

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Orion Publishing Group, The Limited
ISBN-10
1780676875
ISBN-13
9781780676876
eBay Product ID (ePID)
212597422

Product Key Features

Edition
3
Book Title
Visual Merchandising, Third Edition : Windows and In-Store Displays for Retail
Number of Pages
224 Pages
Language
English
Topic
Industries / Retailing, Marketing / General, Graphic Arts / Advertising
Publication Year
2016
Illustrator
Yes
Features
Revised
Genre
Design, Business & Economics
Author
Tony Morgan
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
38.1 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Edition Description
Revised edition
Synopsis
A great introduction for retail students, this book offers a user-friendly reference guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of shops, from fashion emporia to small outlets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers. It reveals the secrets of their toolkit and information on the use of mannequins, the latest technology and how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behaviour. This new edition contains two new case studies, updated images and new material on digital and interactive visual merchandising. Visual Merchandising is presented through colour photographs, diagrams of floor layouts and store case studies, and includes invaluable information such as a glossary of terms used in the industry., A great introduction for retail students, this book offers a user-friendly reference guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of shops, from fashion emporia to small outlets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers. It reveals the secrets of their toolkit and information on the use of mannequins, the latest technology, and how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behavior. This new edition contains two new case studies, updated images, and new material on digital and interactive visual merchandising. Presented through color photographs, diagrams of floor layouts, and store case studies, and including invaluable information such as a glossary of terms used in the industry, Visual Merchandising is an essential handbook for anyone working in and learning about this exciting area.
LC Classification Number
NC1002

Objectbeschrijving van de verkoper

thelilacbat

thelilacbat

100% positieve feedback
176 objecten verkocht
Lid geworden op sep 2015
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (82)

  • e***a (305)- Feedback gegeven door koper.
    Vorig jaar
    Geverifieerde aankoop
    Fast shipping, item as described. Great seller
  • a***i (271)- Feedback gegeven door koper.
    Meer dan een jaar geleden
    Geverifieerde aankoop
    Thanks
  • 1***b (31)- Feedback gegeven door koper.
    Meer dan een jaar geleden
    Geverifieerde aankoop
    Arrived quickly, item just as described :)