|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Retro Game Programming: Unleashed for the Masses Premier Press Game Development

Objectstaat:
Heel goed
Paperback. Light shelf wear. 309 pages.
Prijs:
US $29,99
OngeveerEUR 27,70
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Egan, Louisiana, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 29 mei en vr, 31 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:115111909227
Laatst bijgewerkt op 09 jan 2024 19:20:40 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Paperback. Light shelf wear. 309 pages.”
Custom Bundle
No
Personalized
No
Country/Region of Manufacture
United States
Subject
Technology
ISBN
9781592009060
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Publication Name
Retro Game Programming : Unleashed for the Masses
Item Height
0.9in
Author
Earl John Carey
Item Length
9in
Publisher
Course Technology
Item Width
7.2in
Item Weight
22 Oz
Number of Pages
350 Pages

Over dit product

Product Information

There are an estimated 500,000 retro computer and game enthusiasts who are absolutely fanatical about retro game machines. This number consists of four main groups: hardcore hackers, enthusiasts, seasoned programmers, and novices. Retro Game Programming: Unleashed for the Masses seeks to expose, teach, and preserve retro era programming techniques with the goal of providing a strong programming foundation on which to build the knowledge needed to understand modern game programming concepts. By teaching the fundamental principles of game programming the reader learns not to be intimidated by modern games because even the most complex modern games are based on repetition of simple tasks. This makes modern game programming concepts easier to understand and clarifies how they all work together. Written in clear and simple language, Retro Game Programming: Unleashed for the Masses does not require the reader to be tech savvy, yet it covers technical aspects of programming. The book also covers the importance of the history and preservation of retro game programming.By reading and practicing the techniques in the book the reader is contributing to the preservation of the world of retro game programming.

Product Identifiers

Publisher
Course Technology
ISBN-10
1592009069
ISBN-13
9781592009060
eBay Product ID (ePID)
45397620

Product Key Features

Author
Earl John Carey
Publication Name
Retro Game Programming : Unleashed for the Masses
Format
Perfect
Language
English
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
350 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.9in
Item Width
7.2in
Item Weight
22 Oz

Additional Product Features

Table of Content
Introduction Chapter 1: Bringing Your Retro Machine to Life Chapter 2: Simply Complicated Game Programming Chapter 3: The Early History of Video Games Chapter 4: Assembly Language Chapter 5: A Game Graphics Primer Chapter 6: Setting the Video Mode Chapter 7: Hacking the Video Buffer Chapter 8: Adding Player Input, Physics, and AI Chapter 9: Sound Effects Chapter 10: Putting It All Together: Building Games
Copyright Date
2005
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Programming / Games, General
Illustrated
Yes
Genre
Computers

Objectbeschrijving van de verkoper

Pioneer68

Pioneer68

99,1% positieve feedback
8,0K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (3.517)

a***e (2601)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item as advertised, fast shipping, excellent communication, great eBayer! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
n***w (537)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you
o***s (122)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As advertised! Thank you