U hoeft geen problemen met specifieke bestellingen te melden. Lees in plaats daarvan onze artikelen over:
Wanneer moet ik een koper melden?
U hoeft een koper alleen te melden als u denkt dat deze ons beleid overtreedt. Hier zijn enkele voorbeelden van wanneer u een koper moet melden:
- Een koper vraagt iets wat niet in de oorspronkelijke aanbieding wordt aangeboden.
- De koper dient volgens u een valse klacht in.
- De koper maakt volgens u misbruik van de geld-terug-garantie van eBay of het retourzendingssysteem.
- De koper vraagt u om een verkoop buiten eBay om voltooien.
- De koper maakt misbruik van de procedure voor het intrekken van biedingen door meerdere biedingen uit te bregen en deze vervolgens in te trekken.
- De koper stuurt u vaker berichten dan wat als normaal zou kunnen worden beschouwd, zonder de intentie het object te kopen.
Hoe meld ik een koper?
U kunt een koper aan ons melden via de onderstaande knop:
Een koper melden - nieuw venster of tabbladTip
U kunt ook een koper melden vanuit uw lijst Bestellingen - nieuw venster of tabblad. Kies Feedback geven in het keuzemenu naast het object en selecteer vervolgens Koper melden.
We nemen alle meldingen serieus, maar zorg ervoor dat uw claims correct zijn.