|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd op do, 23 feb om 8:07 PM omdat het object niet langer beschikbaar is.
Hebt u iets om te verkopen?

Petit Collage Owl Family 64-Piece Tin Canister Puzzle

Objectstaat:
Nieuw
4 beschikbaar
Prijs:
GBP 15,99
OngeveerEUR 18,58
Verzendkosten:
GBP 12,99 (ongeveer EUR 15,10) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Folkestone, Kent, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 29 mei en vr, 14 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:182417133821
Laatst bijgewerkt op 26 jan 2017 12:28:17 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd object. Zie de aanbieding van de verkoper ...
Brand
Petit Collage
Number of Pieces
26 - 99 Pieces
MPN
PC44810
Theme
Animals
Material
Cardboard
UPC
758524448104
EAN
Does not apply

Informatie van zakelijke verkoper

Bigjigs Toys
Sam Ireland
Unit B Kingsmead
West Park Farm Industrial Estate
Folkestone
Kent
CT19 5EU
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.syotsgijgib@yabe
Btw-nummer:
  • GB 813772232
Handelsregistratienummer:
  • 04710017
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Verkoopvoorwaarden
Bigjigs Toys reserves the right to update and change these Terms and conditions.
 
Order payment can be processed via PayPal.
 
Acceptance/completion of your order and the contract will take place on dispatch to you of the products ordered.
 
Delivery
 
If you wish to cancel or make any changes to your order prior to dispatch, please notify us as soon as possible.
 
It is your responsibility to ensure that your delivery address is correct prior to dispatch. Bigjigs Toys will not be liable for lost/delayed parcels if an incorrect/incomplete delivery address has been specified.
 
Adverse weather conditions, parcels lost/delayed in transit and other unforeseen circumstances may alter the above delivery timeframe estimates. There may also be a delay in delivery to far outreaching areas.
 
Returns & Cancellation Policy
 
Changed Your Mind?
 
Within 14 days*, tell us why you would like to return the product(s). You can notify us by sending us a message (we’ll reply within 24 hours with a Returns Authorisation). Return the product(s) in appropriate packaging, with all original pieces/product packaging and your Returns Form, within 28 days*.
 
If your order was delivered between 1st November and 24th December, tell us why you would like to return the product(s) by 17th January and return the product(s) by 31st January.
 
Your refund will be processed (inclusive of the original postage charge if the full order is returned) within 10 working days of us receiving your parcel. We can only refund back to your original chosen payment method. Return postage charges will not be refunded.
 
Return costs will depend upon the product(s) being returned (large or heavy products will incur delivery fees up to a maximum of £25).
 
We suggest that you retain proof of postage if you are returning product(s) to us. Bigjigs Toys cannot be held liable for returns lost in transit.
 
*The 14 and 28 day periods start the day that your parcel is ready for collection at your chosen collection point or delivery is attempted (with the parcel returned to the depot/sorting office awaiting your further instruction) or made to your chosen delivery address.
 
Defective or Damaged Product?
 
If a product has been damaged in transit or is defective, please contact us with an explanation and photograph of the damage or defect. We will investigate all damage or defect reports and will provide a refund or a replacement where possible.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.