Media Stereotypes: From Ageism to Xenophobia by Andrew C Billings: New

AlibrisBooks
(472575)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $63,04
OngeveerEUR 53,67
Objectstaat:
Nieuw
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping.
Bevindt zich in: Sparks, Nevada, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 25 sep en do, 2 okt tot 94104
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:405500871330
Laatst bijgewerkt op 19 sep 2025 03:48:54 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Media Stereotypes: From Ageism to Xenophobia
Publication Date
2020-09-28
Pages
296
ISBN
9781433166686

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Lang A&G International Academic Publishers, Peter
ISBN-10
1433166682
ISBN-13
9781433166686
eBay Product ID (ePID)
17050086853

Product Key Features

Number of Pages
296 Pages
Language
English
Publication Name
Media Stereotypes : from Ageism to Xenophobia
Subject
Media Studies, Television / General, Linguistics / General
Publication Year
2020
Features
New Edition
Type
Textbook
Author
Scott Parrott
Subject Area
Performing Arts, Social Science, Language Arts & Disciplines
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
14.8 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2020-020618
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
303.385
Table Of Content
Preface - Introduction The Practice of Studying Media Stereotypes - Theories of Media Stereotyping Research - Consumption Junction:Content Analytic Media Stereotyping Studies - Experiments & Outcomes-Based Study of Media Stereotyping - Gender-Based Media Stereotypes and Their Effects on Audiences:The More Gender Changes, the More Media Representation Stays the Same - Black Stereotypes in the Media:A Continuing Problem - Stereotypes of Latina/o Populations - Constructing Youth:Stereotyping Young People - Stereotypes Based on Looks/Appearance:"Beautiful Is Good" - Media Stereotypes of Class and Socioeconomic Status - Coming Out in Primetime:Stereotypes of LGBTQ Communities - Stereotypes of Religion:Tired Tropes and New Market Possibilities - Stereotypes of Immigrants and Refugees - Media Stereotypes of Mental Illness:Nurturing and Mitigating Stigma - Positive Stereotypes and Counter-Stereotypes:Examining Their Effects on Prejudice Reduction and Favorable Intergroup Relations - List of Contributors - Index.
Edition Description
New Edition
Synopsis
When we think about the "pictures in our heads" that media create and perpetuate, what images are we truly referencing? Issues of media stereotypes and representation (both past and present) are crucial to advancing media literacy. Media Stereotypes: From Ageism to Xenophobia becomes one-stop shopping for synthesizing what we know within the composite of stereotyping research in the United States. Utilizing a cast of top American scholars with deep roots in asking stereotype-based questions, this book is essential reading for those wishing to understand what we know about past and present media representations as well as those wishing to take the baton and continue to advance media stereotyping research in the future. Winner of the 2021 BEA Textbook Award!, Utilizing a cast of top American scholars with deep roots in asking stereotype-based questions, this book is essential reading for those wishing to understand what we know about past and present media representations as well as those wishing to take the baton and continue to advance media stereotyping research in the future.
LC Classification Number
P96.S74M44 2020

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

AlibrisBooks

98,7% positieve feedback2,0M objecten verkocht

Lid geworden op mei 2008
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (525.639)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief