Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Investor Relations: The Art and Philosophy of Effective Corporate Communications
US $41,16
OngeveerEUR 35,13
Objectstaat:
Nieuw
Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of beschadigd zijn. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping.
Bevindt zich in: Sparks, Nevada, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 27 aug en wo, 3 sep tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:403798474771
Specificaties
- Objectstaat
- Publication Date
- 2008-12-17
- Pages
- 124
- ISBN
- 9780557028627
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Lulu Press, Inc.
ISBN-10
0557028620
ISBN-13
9780557028627
eBay Product ID (ePID)
120721795
Product Key Features
Book Title
Investor Relations: the Art and Philosophy of Effective Corporate Communications
Number of Pages
122 Pages
Language
English
Publication Year
2008
Topic
Industrial Management, General, Business
Genre
Biography & Autobiography, Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Synopsis
The primary objective of this handbook is to create a comprehensive knowledge base on the broad and sometimes misunderstood topic of investor relations, the center of most corporate communications programs. The approach taken was to first develop a thorough understanding of Wall Street itself. Having been a Fortune 25 Investor Relations Director as well as a Sr. Equity Analyst and Equity Research Director, the perception of what is needed by the financial community is quite different than what many investor relations officers believe. Driving a "hyperactive" Investor Relations program is the ultimate aim of this text. The author believes that the insight provided herein will enable new IROs to best understand their new profession and enable existing practitioners to add additional elements to their marketing programs that will enhance shareholder understanding and value. The author's website can be viewed at www.tomlauria.com.
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
AlibrisBooks
98,6% positieve feedback•2,0M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (516.128)
- a***s (237)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopA+
- p***w (568)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopNice book, fast shipping. Thanks.
- l***v (339)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopExactly as described, thanks!