Hebt u iets om te verkopen?

Action and Inaction in a Social World by Dolores Albarracín: New

AlibrisBooks
(463644)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $149,31
OngeveerEUR 128,14
Objectstaat:
Nieuw
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping.
Bevindt zich in: Sparks, Nevada, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 25 aug en vr, 29 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:402966745319
Laatst bijgewerkt op 17 mei 2025 19:55:09 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Action and Inaction in a Social World
Publication Date
2021-02-18
Pages
300
ISBN
9781108840002

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
1108840000
ISBN-13
9781108840002
eBay Product ID (ePID)
26050099171

Product Key Features

Number of Pages
300 Pages
Publication Name
Action and Inaction in a Social World : Predicting and Changing Attitudes and Behavior
Language
English
Subject
General, Cognitive Psychology & Cognition
Publication Year
2021
Type
Textbook
Author
Dolores Albarracín
Subject Area
Psychology
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
24.8 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2020-019425
Reviews
'This book is a treasure. After decades of work by psychologists illuminating processes that unfold in the minds of thinkers, the volume combines that literature with the most important of psychological phenomena: action. At just the right time, Dolores Albarracin has delivered a tour de force. It is a must for anyone interested in changing the world for the better.' Jon A. Krosnick, Frederic O. Glover Professor in Humanities and Social Sciences, Stanford University, California
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
361.2
Table Of Content
Part I: Introduction: 1. Definitions, Overview, Goals, and Principles of Cognitive Processing; Part II: Beliefs, Attitudes and Behaviors: 2. Beliefs; 3. Attitudes; 4. Goals, Intentions, and Behavior; Part III: Influences of The Past and The Situation: 5. The Impact of Past Experience and Past Behavior on Attitudes and Behavior; 6. The Impact of Others on Attitudes and Behaviors; Part IV: The Impact Of Persuasive Communications and Behavioral Interventions: 7. The Processing of Persuasive Communications and Behavioral Interventions; 8. Persuasive Communications and Behavioral Interventions in The Context of Prior Attitudes and Behaviors; 9. Sources of Information, Actionability, and Behavioral Impact of Persuasive Communications and Behavioral Interventions; 10. Conclusions and Future Directions.
Synopsis
This book explains how actions and inactions arise and change in social contexts, including social media and face-to-face communication. Its multidisciplinary perspective covers research from psychology, communication, public health, business studies, and environmental sciences. The reader can use this cutting-edge approach to design and interpret effects of behavioral change interventions as well as replicate the materials and methods implemented to study them. The author provides an organized set of principles that take the reader from the formation of attitudes and goals, to the structure of action and inaction. It also reflects on how cognitive processes explain excesses of action while inaction persists elsewhere. This practical guide summarises the best practices persuasion and behavioral interventions to promote changes in health, consumer, and social behaviors., This book explains how actions and inactions change in social contexts, connecting psychological research with problems of interest in communication, public health, economics, organizational and consumer behavior, and environmental sciences. This cutting-edge, multi-disciplinary view also informs intervention design and gauges social media effects.
LC Classification Number
BF448.A43 2021

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

AlibrisBooks

98,6% positieve feedback2,0M objecten verkocht

Lid geworden op mei 2008
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (515.940)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief