Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Public Influence – A Guide to Op–Ed Writing and Social Media Engagement Sucharov
GBP 18,59
OngeveerEUR 21,53
Objectstaat:
Nieuw
Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of beschadigd zijn. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details.
3 beschikbaar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
GBP 12,39 (ongeveer EUR 14,35) Royal Mail International Tracked.
Bevindt zich in: AL7 1AD, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 29 aug en do, 11 sep tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:396484470147
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN
- 9781487587451
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Btw-nummer: GB 428215114
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
CRN: 14411598
Aanvullende informatie:
Freshly Printed Books is a trading name of Partrad Limited
Over deze verkoper
freshlyprintedbooks
99,8% positieve feedback•5,6K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (2.311)
- Automatische feedback van eBay- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandBestelling voltooid - getrackt en op tijd
- a***4 (111)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThe book arrived quickly in good condition and was well packaged.
- -***h (37)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat