Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Brand Success – How the World`s Top 100 Brands Thrive and Survive Haig Paperback
GBP 22,49
OngeveerEUR 25,98
Objectstaat:
Nieuw
Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of beschadigd zijn. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details.
3 beschikbaar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
GBP 12,92 (ongeveer EUR 14,93) Royal Mail International Tracked.
Bevindt zich in: AL7 1AD, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 22 sep en vr, 3 okt tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:396482308447
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN
- 9780749462871
Over dit product
Product Information
Brand success = business success. A simple equation, but identifying those winning qualities is not easy. To achieve this goal, author Matt Haig applies a range of criteria including financial success, longevity, technological advancement, new product development, work place revolution and mass communication. The result is a comprehensive, entertaining and illuminating collection. Haig guides readers through a gallery of some of the world's best-known names from Adidas to Zippo, and offers a rare insight into the secret of their success. With comments from brand managers, psychologists, academics and other experts, Brand Success is a great resource for brand managers, marketers and students.
Product Identifiers
Publisher
Kogan Page, The Limited
ISBN-10
0749462876
ISBN-13
9780749462871
eBay Product ID (ePID)
99896042
Product Key Features
Number of Pages
304 Pages
Publication Name
Brand Success : How the World's Top 100 Brands Thrive and Survive
Language
English
Publication Year
2011
Subject
Marketing / General, Consumer Guides, Management, Advertising & Promotion
Features
Revised
Type
Not Available
Subject Area
Business & Economics, Référence
Format
Trade Paperback, Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
11.9 oz., 13 oz.
Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Edition Number
2
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Btw-nummer: GB 428215114
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
CRN: 14411598
Aanvullende informatie:
Freshly Printed Books is a trading name of Partrad Limited
Over deze verkoper
freshlyprintedbooks
99,7% positieve feedback•6,0K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (2.593)
- eBay 自動留下信用評價- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maand訂單成功完成 — 物品享追蹤服務且準時送達
- eBay 自動留下信用評價- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maand訂單成功完成 — 物品享追蹤服務且準時送達
- e***6 (1516)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopJust what I need, it will help me maintain my new bike.