Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Analyse der Strategien zur Servicequalitt von Vier-Sterne-Ho tels by Samrawit Mol
US $81,41
OngeveerEUR 69,31
Objectstaat:
Nieuw
Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of beschadigd zijn. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details.
3 beschikbaar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 29 sep en za, 4 okt tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:365761569016
Specificaties
- Objectstaat
- Format
- Paperback
- ISBN-13
- 9786207925346
- Type
- NA
- Book Title
- Analyse der Strategien zur Servicequalitt von Vier-Sterne-Hotels
- Language
- Does not apply
- Publication Name
- NA
- ISBN
- 9786207925346
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
grandeagleretail
98,4% positieve feedback•2,8M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (1.061.123)
- h***u (264)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopMy order was canceled.
- v***p (482)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopSeller had item for sale, I purchased item, setter refunded the price I paid for the item. I don’t want a refund, I want the item I paid for. This seller cannot be trusted.
- b***k (534)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat price, item was out of stock but I was notified and refunded right away.