Dit object is niet op voorraad.

Framing Languages and Literacies: Socially Situated Views and Perspectives: Used

AlibrisBooks
(471776)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $69,27
OngeveerEUR 58,76
Objectstaat:
Goed
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping.
Bevindt zich in: Sparks, Nevada, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 23 sep en ma, 29 sep tot 94104
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364014767265
Laatst bijgewerkt op 03 sep 2025 19:53:19 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Book Title
Framing Languages and Literacies: Socially Situated Views and Per
Publication Date
2013-04-04
Pages
230
ISBN
9780415810562

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415810566
ISBN-13
9780415810562
eBay Product ID (ePID)
150511839

Product Key Features

Number of Pages
230 Pages
Publication Name
Framing Languages and Literacies : Socially Situated Views and Perspectives
Language
English
Subject
English As a Second Language, Linguistics / Sociolinguistics, Study & Teaching, Literacy
Publication Year
2013
Type
Textbook
Author
Margaret R. Hawkins
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
11.2 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2012-039719
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.2244
Table Of Content
Preface 1. Introduction, Margaret R. Hawkins Part 1: Languages and Literacies 2. BICS and CALP: Empirical Support, Theoretical Status, and Policy Implications of a Controversial Distinction, Jim Cummins 3. Systemic Functional Linguistics, James R. Martin 4. Discourses In and Out of School, James Paul Gee 5. A Postcolonial Perspective in Applied Linguistics: Situating English and the Vernaculars, Vaidehi Ramanathan Part 2: Literacies and Languages 6. "Multiliteracies": New Literacies, New Learning, Bill Cope & Mary Kalantzis 7. Regrounding Critical Literacy: Representation, Facts and Reality, Allan Luke 8. Biliteracy Continua, Nancy H. Hornberger 9. Indigenous Literacies: Continuum or Divide?, Teresa L. McCarty 10. Digital Literacies, Steven L. Thorne
Synopsis
In this seminal volume leading language and literacy scholars clearly articulate and explicate major social perspectives and approaches in the fields of language and literacy studies. Each approach draws on distinct bodies of literature and traditions and uses distinct identifiers, labels, and constellations of concepts; each has been taken up across diverse global contexts and is used as rationale and guide for the design of research and of educational policies and practices. Authors discuss the genesis and historical trajectory of the approach with which they are associated; offer their unique perspectives, rationales, and engagements; and investigate implications for understanding language and literacy use in and out of schools. The premise of the book is that understanding concepts, perspectives, and approaches requires knowing the context in which they were created, the rationale or purpose in creating them, and how they have been taken up and applied in communities of practice. Accessible yet theoretically rich, this volume is indispensible for researchers, students, and professionals across the fields of language and literacy studies.
LC Classification Number
LC149.F69 2013

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

AlibrisBooks

98,7% positieve feedback2,0M objecten verkocht

Lid geworden op mei 2008
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (524.765)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief