Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Framing Languages and Literacies: Socially Situated Views and Perspectives: Used
US $69,27
OngeveerEUR 58,76
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping.
Bevindt zich in: Sparks, Nevada, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 23 sep en ma, 29 sep tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364014767265
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- Framing Languages and Literacies: Socially Situated Views and Per
- Publication Date
- 2013-04-04
- Pages
- 230
- ISBN
- 9780415810562
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Routledge
ISBN-10
0415810566
ISBN-13
9780415810562
eBay Product ID (ePID)
150511839
Product Key Features
Number of Pages
230 Pages
Publication Name
Framing Languages and Literacies : Socially Situated Views and Perspectives
Language
English
Subject
English As a Second Language, Linguistics / Sociolinguistics, Study & Teaching, Literacy
Publication Year
2013
Type
Textbook
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
11.2 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.1 in
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
LCCN
2012-039719
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.2244
Table Of Content
Preface 1. Introduction, Margaret R. Hawkins Part 1: Languages and Literacies 2. BICS and CALP: Empirical Support, Theoretical Status, and Policy Implications of a Controversial Distinction, Jim Cummins 3. Systemic Functional Linguistics, James R. Martin 4. Discourses In and Out of School, James Paul Gee 5. A Postcolonial Perspective in Applied Linguistics: Situating English and the Vernaculars, Vaidehi Ramanathan Part 2: Literacies and Languages 6. "Multiliteracies": New Literacies, New Learning, Bill Cope & Mary Kalantzis 7. Regrounding Critical Literacy: Representation, Facts and Reality, Allan Luke 8. Biliteracy Continua, Nancy H. Hornberger 9. Indigenous Literacies: Continuum or Divide?, Teresa L. McCarty 10. Digital Literacies, Steven L. Thorne
Synopsis
In this seminal volume leading language and literacy scholars clearly articulate and explicate major social perspectives and approaches in the fields of language and literacy studies. Each approach draws on distinct bodies of literature and traditions and uses distinct identifiers, labels, and constellations of concepts; each has been taken up across diverse global contexts and is used as rationale and guide for the design of research and of educational policies and practices. Authors discuss the genesis and historical trajectory of the approach with which they are associated; offer their unique perspectives, rationales, and engagements; and investigate implications for understanding language and literacy use in and out of schools. The premise of the book is that understanding concepts, perspectives, and approaches requires knowing the context in which they were created, the rationale or purpose in creating them, and how they have been taken up and applied in communities of practice. Accessible yet theoretically rich, this volume is indispensible for researchers, students, and professionals across the fields of language and literacy studies.
LC Classification Number
LC149.F69 2013
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
AlibrisBooks
98,7% positieve feedback•2,0M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (524.765)
- n***s (1433)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopOutstanding item and transaction
- Automatyczna opinia eBay- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandZamówienie zostało zrealizowane – ze śledzeniem i na czas
- Automatyczna opinia eBay- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandZamówienie zostało zrealizowane – ze śledzeniem i na czas