Hebt u iets om te verkopen?

Marketing 2012

BGV Books LLC
(13046)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $28,76
OngeveerEUR 24,71
Objectstaat:
Goed
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Murray, KY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 30 aug en do, 4 sep tot 94104
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335953325181
Laatst bijgewerkt op 28 aug 2025 13:19:16 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Book Title
Marketing 2012
ISBN
9780538475402

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0538475404
ISBN-13
9780538475402
eBay Product ID (ePID)
92924698

Product Key Features

Number of Pages
800 Pages
Language
English
Publication Name
Marketing Library
Subject
Marketing / General, General
Publication Year
2011
Type
Textbook
Author
William M. Pride, Ferrell
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
63.3 Oz
Item Length
11.1 in
Item Width
8.4 in

Additional Product Features

Edition Number
16
Intended Audience
College Audience
Table Of Content
PART I: MARKETING STRATEGY AND CUSTOMER RELATIONSHIPS.1. An Overview of Strategic Marketing. 2. Planning, Implementing, and Controlling Marketing Strategies.PART II: ENVIRONMENTAL FORCES AND SOCIAL AND ETHICAL RESPONSIBILITIES.3. The Marketing Environment. 4. Social Responsibility and Ethics in Marketing.PART III: MARKETING RESEARCH AND TARGET MARKET ANALYSIS.5. Marketing Research and Information Systems. 6. Target Markets: Segmentation, Evaluation, and Positioning. PART IV: CUSTOMER BEHAVIOR AND E-MARKETING.7. Consumer Buying Behavior. 8. Business Markets and Buying Behavior. 9. Reaching Global Markets. 10. E-Marketing, Digital Media, and Social Networking. PART V: PRODUCT DECISIONS.11. Product Concepts. 12. Developing and Managing Products. 13. Services Marketing. 14. Branding and Packaging.PART VI: DISTRIBUTION DECISIONS.15. Marketing Channels and Supply Chain Management. 16. Retailing, Direct Marketing and Wholesaling. PART VII: PROMOTION DECISIONS.17. Integrated Marketing Communications. 18. Advertising and Public Relations. 19. Personal Selling and Sales Promotion.PART VIII: PRICING DECISIONS.20. Pricing Concepts. 21. Setting Prices.
Synopsis
Perfect for students of all backgrounds and interest levels, Pride and Ferrell's MARKETING, 16E combines a thorough overview of essential marketing principles with a visually-engaging, reader-friendly presentation. This popular, proven text, and a full range of supplemental learning resources, (including eLectures, videos, and an interactive marketing plan) provide students with the knowledge and decision-making skills they'll need to succeed in today's competitive business environment. MARKETING, 16E includes the most current coverage of marketing strategies and concepts with extensive real-world examples including material on social networking and digital marketing. This edition has a new chapter on digital media and social networking that incorporates the latest research and trends in the ever-changing environment of e-marketing. You will find important topics drawn from the rapidly-changing world of modern business including social and environmental responsibility, sustainability, globalization, entrepreneurship, and marketing through transitional times.
LC Classification Number
HF5415.P658 2012

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

BGV Books LLC

99,7% positieve feedback4,8K objecten verkocht

Lid geworden op okt 1999
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (3.053)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief