Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Marketing 2012
US $28,76
OngeveerEUR 24,71
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Murray, KY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 30 aug en do, 4 sep tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335953325181
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- Marketing 2012
- ISBN
- 9780538475402
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0538475404
ISBN-13
9780538475402
eBay Product ID (ePID)
92924698
Product Key Features
Number of Pages
800 Pages
Language
English
Publication Name
Marketing Library
Subject
Marketing / General, General
Publication Year
2011
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.2 in
Item Weight
63.3 Oz
Item Length
11.1 in
Item Width
8.4 in
Additional Product Features
Edition Number
16
Intended Audience
College Audience
Table Of Content
PART I: MARKETING STRATEGY AND CUSTOMER RELATIONSHIPS.1. An Overview of Strategic Marketing. 2. Planning, Implementing, and Controlling Marketing Strategies.PART II: ENVIRONMENTAL FORCES AND SOCIAL AND ETHICAL RESPONSIBILITIES.3. The Marketing Environment. 4. Social Responsibility and Ethics in Marketing.PART III: MARKETING RESEARCH AND TARGET MARKET ANALYSIS.5. Marketing Research and Information Systems. 6. Target Markets: Segmentation, Evaluation, and Positioning. PART IV: CUSTOMER BEHAVIOR AND E-MARKETING.7. Consumer Buying Behavior. 8. Business Markets and Buying Behavior. 9. Reaching Global Markets. 10. E-Marketing, Digital Media, and Social Networking. PART V: PRODUCT DECISIONS.11. Product Concepts. 12. Developing and Managing Products. 13. Services Marketing. 14. Branding and Packaging.PART VI: DISTRIBUTION DECISIONS.15. Marketing Channels and Supply Chain Management. 16. Retailing, Direct Marketing and Wholesaling. PART VII: PROMOTION DECISIONS.17. Integrated Marketing Communications. 18. Advertising and Public Relations. 19. Personal Selling and Sales Promotion.PART VIII: PRICING DECISIONS.20. Pricing Concepts. 21. Setting Prices.
Synopsis
Perfect for students of all backgrounds and interest levels, Pride and Ferrell's MARKETING, 16E combines a thorough overview of essential marketing principles with a visually-engaging, reader-friendly presentation. This popular, proven text, and a full range of supplemental learning resources, (including eLectures, videos, and an interactive marketing plan) provide students with the knowledge and decision-making skills they'll need to succeed in today's competitive business environment. MARKETING, 16E includes the most current coverage of marketing strategies and concepts with extensive real-world examples including material on social networking and digital marketing. This edition has a new chapter on digital media and social networking that incorporates the latest research and trends in the ever-changing environment of e-marketing. You will find important topics drawn from the rapidly-changing world of modern business including social and environmental responsibility, sustainability, globalization, entrepreneurship, and marketing through transitional times.
LC Classification Number
HF5415.P658 2012
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
BGV Books LLC
99,7% positieve feedback•4,8K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (3.053)
- t***o (550)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThank you!
- r***r (60)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopVery fast shipping!
- r***c (1854)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopExcellent seller!!! A++++