Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Max Factor 1990s Print Ad (2 pages) 1990 California for Men (Not the cologne)
US $10,99
OngeveerEUR 9,47
Objectstaat:
“(Not the product) Magazine original paper advertisement”
Tweedehands
Een object dat al eerder is gebruikt. Zie de aanbieding van de verkoper voor volledige details en een beschrijving van onvolmaaktheden.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
US $6,99 (ongeveer EUR 6,02) USPS Ground Advantage®.
Bevindt zich in: Leslie, Michigan, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 26 aug en za, 30 aug tot 94104
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:326678498049
Specificaties
- Objectstaat
- Tweedehands
- Opmerkingen van verkoper
- “(Not the product) Magazine original paper advertisement”
- Color
- Multi-color
- Original/Reproduction
- Original
- Brand
- Max Factor California for Men
- Type of Advertising
- Print Ad
- Date of Creation
- 1990
- Country/Region of Manufacture
- United States
- Theme
- Perfume & Cologne
- Date of Origin
- 1990
- Measures approximately
- 8.5" x 11" (each page)
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Over deze verkoper
Fetch The Paper
99,5% positieve feedback•41K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (21.260)
- c***d (736)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopSo happy to have found this. Brings back memories. Perfect condition. Packaged and shipped with great care. Highly recommended!
- h***y (3445)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat seller, thank you!
- i***u (668)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThe item arrived in good condition