Afbeelding 1 van 2


Galerij
Afbeelding 1 van 2


Hebt u iets om te verkopen?
Tiger JNP-1800 10-cup OEM Replacement Inner Cooking Bowl/Inner Pan
US $69,00
OngeveerEUR 58,88
of Beste voorstel
Objectstaat:
“Open box , never used. May have some light blemishes due to storage and handling. #002”
Nieuw: Overige (zie details)
Een nieuw, ongebruikt object zonder enige slijtage. De oorspronkelijke verpakking kan ontbreken of de oorspronkelijke verpakking is geopend of niet meer verzegeld. Een nieuw object met een fabrieksfout of andere kleine foutjes.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Elmhurst, New York, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 27 aug en di, 2 sep tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:317028551471
Specificaties
- Objectstaat
- Nieuw: Overige (zie details)
- Opmerkingen van verkoper
- “Open box , never used. May have some light blemishes due to storage and handling. #002”
- Brand
- Tiger
- Capacity
- 10 cup
- Small Appliance Type
- RICE COOKER INNER POT
- Model
- JNP-1800
- MPN
- Does Not Apply
- UPC
- Does not apply
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
Trend Boutique USA
98,5% positieve feedback•55K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (21.358)
Dit object (1)
Alle objecten (21.358)
- u***a (3)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopArrived on time. Item as described. Thank you!
- _***l (769)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopExcellent!
- t***s (62)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankooplooks brand new just as described
- 0***l (110)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopOrdered the product and it was shipped but it stalled in a location for 2 weeks. When I reached out to the seller they did nothing. Waited some more as it wasn’t their fault but sent them a message asking if they have done anything, contact the carrier was insurance placed on the product? No response. Once the time was up when EBay could get involved, I reached out to ebay and they got me a refund. All it would have taken was a little communication and I would have waited patiently.