Vanwege het Amerikaanse beleid moeten invoerkosten voor dit object bij levering aan de douane of de expediteur worden betaald. Meer weten

Kulturmanagement II. Konzepte und Strategien. Heinze, Thomas:

antiquariat_bookfarm
(31369)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
EUR 45,50
of Beste voorstel
Objectstaat:
Goed
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
EUR 40,00 Standard International.
Bevindt zich in: Löbnitz, Duitsland
Levering:
Geschatte levering tussen di, 30 sep en vr, 10 okt tot 94104
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 3 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:306268072912
Laatst bijgewerkt op 25 aug 2025 10:09:01 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
EAN
9783531130149
ISBN
3531130145
Buchtitel
Kulturmanagement II
Genre
AA Varia

Over dit product

Produktinformation

Der Band "Kulturmanagement II" versammelt kultur- und wirtschaftswissenschaftliche Ansätze zum Kulturmanagement. Aus makroökonomischer Perspektive wird ein dem kulturellen Charakter von Märkten und Institutionen angemessenes Konzept von Kulturmanagement vorgestellt. Für die mikroökonomische Sichtweise steht stellvertretend das Steuerungsmodell (Theater-)Controlling. Kulturphilosophische, kommunikationstheoretische und kultursoziologische Ansätze sowie Bezüge zur Kritischen Theorie und Systemtheorie umschreiben den Fokus von Kulturmanagement. Den Orientierungsrahmen einer forschungsbezogenen Implementierung und Evaluierung für die Reformierung/Modernisierung von Kulturbetrieben und (Kultur-)Verwaltungen stellt das Konzept der Aktionsforschung dar. Marketingstrategische und absatzpolitische Verfahren komplettieren diesen grundlegenden Überblick zu Fragen des aktuellen Kulturmanagements.

Produktkennzeichnungen

Herausgeber
Thomas Heinze
ISBN-10
3531130145
ISBN-13
9783531130149
eBay Product ID (ePID)
168360542

Produkt Hauptmerkmale

Verlag
Vs Verlag für Sozialwissenschaften
Erscheinungsjahr
1997
Anzahl der Seiten
360 Seiten
Publikationsname
Kulturmanagement Ii
Sprache
Deutsch
Produktart
Lehrbuch
Autor
Thomas Heinze
Format
Taschenbuch

Zusätzliche Produkteigenschaften

Hörbuch
No
Inhaltsbeschreibung
Paperback
Item Height
1cm
Item Length
22cm
Item Weight
522g
Item Width
15cm

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Btw-nummer: DE 271183375
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Aanvullende informatie:
Alternative Streitbeilegung: Die Europäische Kommission stellt eine Plattform für die außergerichtliche Online-Streitbeilegung (OS-Plattform) bereit, aufrufbar unter http://ec.europa.eu/odr. Wir sind bereit, an Streitbeilegungsverfahren vor Verbraucherschlichtungsstellen teilzunehmen.

Informatie over veiligheid en toegankelijkheid

Over deze verkoper

antiquariat_bookfarm

99,3% positieve feedback73K objecten verkocht

Lid geworden op jun 2010
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Von Afrikanistik bis Zellbiologie: in zahlreichen Sachgebieten finden Sie Ihren Wunschtitel in unserem vorwiegend wissenschaftlichen Angebot. Antiquariat BOOKFARM - 2tes Leben für Bücher.

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Feedback verkoper (36.665)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief