Afbeelding 1 van 4




Galerij
Afbeelding 1 van 4




Hebt u iets om te verkopen?
Firms of Endearment How World Class Companies Profit from Passion & Purpose
US $17,00
OngeveerEUR 14,47
of Beste voorstel
Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
US $4,25 (ongeveer EUR 3,62) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Pawtucket, Rhode Island, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 25 sep en do, 2 okt tot 94104
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:305901474975
Specificaties
- Objectstaat
- Series
- Business
- Educational Level
- Adult & Further Education, Vocational School
- Level
- Beginner, Intermediate, Advanced, Proficiency, Business, Technical
- ISBN
- 9780133382594
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133382591
ISBN-13
9780133382594
eBay Product ID (ePID)
166226254
Product Key Features
Number of Pages
320 Pages
Publication Name
Firms of Endearment : How World-Class Companies Profit from Passion and Purpose
Language
English
Subject
Leadership, Business Ethics, Management, Strategic Planning
Publication Year
2014
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.2 in
Item Weight
20.8 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.4 in
Additional Product Features
Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Table Of Content
Forewords x Prologue: A Whole New World xxi Chapter 1: Building Business on Love and Care 1 Chapter 2: New Age, New Rules, New Capitalism 27 Chapter 3: Dealing with Disorder 49 Chapter 4: Employees: From Resource to Source 59 Chapter 5: Customers: Healing vs. Hucksterism 87 Chapter 6: Investors: Reaping What FoEs Sow 105 Chapter 7: Partners: Elegant Harmonies 119 Chapter 8: Society: The Ultimate Stakeholder 141 Chapter 9: Culture: The Secret Ingredient 163 Chapter 10: What We Have Learned 191 Chapter 11: The Other Side of Complexity 205 Appendix A: Brief Company Profiles 223 Appendix B: Interview with Rick Frazier 257 Index 267
Synopsis
Today's best companies get it. From retail to finance and industries in between, the organizations who recognize that doing good is good business are becoming the ultimate value creators. They're changing their culture and generating every form of value that matters: emotional, experiential, social, and financial. And they're doing it for all their stakeholders. Not because it's simply politically correct, because it's the only path to long-term competitive advantage. These are the firms of endearment . Companies people love doing business with, working for and collaborating with as partners. Since the publication of the First Edition, the concept of corporate social responsibility has become embraced as a valid, important, and profitable business model. It is a trend that has transformed the workplace and corporate world. This Second Edition updates the examples, cases, and applications from the original edition, giving readers insight into how this hallmark of the modern organization is practiced today.
LC Classification Number
HD30.28.S478 2013
Objectbeschrijving van de verkoper
Over deze verkoper
Ty’s toys and more
99,6% positieve feedback•3,1K objecten verkocht
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (903)
- t***6 (19)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopPackage arrived..Happy with my boots
- Automatische Bewertung von eBay- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandBestellung erfolgreich durchgeführt - mit Sendungsverfolgung und fristgerecht
- Automatische Bewertung von eBay- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandBestellung erfolgreich durchgeführt - mit Sendungsverfolgung und fristgerecht