Firms of Endearment How World Class Companies Profit from Passion & Purpose

Ty’s toys and more
(991)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $17,00
OngeveerEUR 14,47
of Beste voorstel
Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
US $4,25 (ongeveer EUR 3,62) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Pawtucket, Rhode Island, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 25 sep en do, 2 okt tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:305901474975

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
Series
Business
Educational Level
Adult & Further Education, Vocational School
Level
Beginner, Intermediate, Advanced, Proficiency, Business, Technical
ISBN
9780133382594

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133382591
ISBN-13
9780133382594
eBay Product ID (ePID)
166226254

Product Key Features

Number of Pages
320 Pages
Publication Name
Firms of Endearment : How World-Class Companies Profit from Passion and Purpose
Language
English
Subject
Leadership, Business Ethics, Management, Strategic Planning
Publication Year
2014
Type
Textbook
Author
David Wolfe, Rajendra Sisodia, Jagdish Sheth
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
20.8 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.4 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Table Of Content
Forewords x Prologue: A Whole New World xxi Chapter 1: Building Business on Love and Care 1 Chapter 2: New Age, New Rules, New Capitalism 27 Chapter 3: Dealing with Disorder 49 Chapter 4: Employees: From Resource to Source 59 Chapter 5: Customers: Healing vs. Hucksterism 87 Chapter 6: Investors: Reaping What FoEs Sow 105 Chapter 7: Partners: Elegant Harmonies 119 Chapter 8: Society: The Ultimate Stakeholder 141 Chapter 9: Culture: The Secret Ingredient 163 Chapter 10: What We Have Learned 191 Chapter 11: The Other Side of Complexity 205 Appendix A: Brief Company Profiles 223 Appendix B: Interview with Rick Frazier 257 Index 267
Synopsis
Today's best companies get it. From retail to finance and industries in between, the organizations who recognize that doing good is good business are becoming the ultimate value creators. They're changing their culture and generating every form of value that matters: emotional, experiential, social, and financial. And they're doing it for all their stakeholders. Not because it's simply politically correct, because it's the only path to long-term competitive advantage. These are the firms of endearment . Companies people love doing business with, working for and collaborating with as partners. Since the publication of the First Edition, the concept of corporate social responsibility has become embraced as a valid, important, and profitable business model. It is a trend that has transformed the workplace and corporate world. This Second Edition updates the examples, cases, and applications from the original edition, giving readers insight into how this hallmark of the modern organization is practiced today.
LC Classification Number
HD30.28.S478 2013

Objectbeschrijving van de verkoper

Over deze verkoper

Ty’s toys and more

99,6% positieve feedback3,1K objecten verkocht

Lid geworden op apr 2001
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
inspired by a young boys godmother who wanted him to be very successful in life he chose to try to have all sorts of items available to make others including pets happy and make his family proud.

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.6
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (903)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief