McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing: Contemporary Advertising by Wiiliam Arens

kansaschiro200
(1032)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $14,75
OngeveerEUR 12,56
Objectstaat:
Goed
Includes CD-ROM,
Verzendkosten:
Gratis USPS Ground Advantage®.
Bevindt zich in: Andover, Kansas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 26 sep en vr, 3 okt tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:295213205655

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Includes CD-ROM,”
ISBN
9780071214254

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill School Education Group
ISBN-10
0071214259
ISBN-13
9780071214254
eBay Product ID (ePID)
30257437

Product Key Features

Edition
9
Book Title
Contemporary Advertising
Number of Pages
Xlii, 617 Pages
Language
English
Topic
Advertising & Promotion
Publication Year
2003
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
William F. Arens
Book Series
The Mcgraw-Hill/Irwin Series in Marketing
Format
Hardcover

Additional Product Features

LCCN
2003-065006
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
659.1
Synopsis
Contemporary Advertising, 10/e, is one of the best-selling advertising texts in this field. Known as the " coffee table book" for Advertising, it is known for its current examples, the author's ability to pull from real-world experiences, and the clear writing style. Taking a comprehensive view of the industry, this text presents advertising from the creative stand-point and Arens draws from his own industry experience to lend life to the examples. Author Bill Arens continues to address the importance of Integrated Marketing Communications (IMC) in the field of Advertising and how it impacts advertising strategy through featured examples of IMC campaigns.
LC Classification Number
HF5821.B62 2004

Objectbeschrijving van de verkoper

Over deze verkoper

kansaschiro200

100% positieve feedback117 objecten verkocht

Lid geworden op mei 2000
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (35)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief
  • *****- Feedback gegeven door koper.
    Afgelopen 6 maanden
    Geverifieerde aankoop
    Recommended A+++
  • *****- Feedback gegeven door koper.
    Afgelopen 6 maanden
    Geverifieerde aankoop
    A+++
  • *****- Feedback gegeven door koper.
    Vorig jaar
    Geverifieerde aankoop
    Great ebayer
Dit is een privé-aanbieding en uw identiteit wordt alleen bekendgemaakt aan de verkoper.