Afbeelding 1 van 3



Galerij
Afbeelding 1 van 3



Hebt u iets om te verkopen?
McGraw-Hill/Ir win Series in Marketing: Contemporary Advertising by Wiiliam Arens
US $14,75
OngeveerEUR 12,56
Objectstaat:
“Includes CD-ROM,”
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis USPS Ground Advantage®.
Bevindt zich in: Andover, Kansas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 26 sep en vr, 3 okt tot 94104
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:295213205655
Specificaties
- Objectstaat
- Goed
- Opmerkingen van verkoper
- “Includes CD-ROM,”
- ISBN
- 9780071214254
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
McGraw-Hill School Education Group
ISBN-10
0071214259
ISBN-13
9780071214254
eBay Product ID (ePID)
30257437
Product Key Features
Edition
9
Book Title
Contemporary Advertising
Number of Pages
Xlii, 617 Pages
Language
English
Topic
Advertising & Promotion
Publication Year
2003
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Book Series
The Mcgraw-Hill/Irwin Series in Marketing
Format
Hardcover
Additional Product Features
LCCN
2003-065006
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
659.1
Synopsis
Contemporary Advertising, 10/e, is one of the best-selling advertising texts in this field. Known as the " coffee table book" for Advertising, it is known for its current examples, the author's ability to pull from real-world experiences, and the clear writing style. Taking a comprehensive view of the industry, this text presents advertising from the creative stand-point and Arens draws from his own industry experience to lend life to the examples. Author Bill Arens continues to address the importance of Integrated Marketing Communications (IMC) in the field of Advertising and how it impacts advertising strategy through featured examples of IMC campaigns.
LC Classification Number
HF5821.B62 2004
Objectbeschrijving van de verkoper
Over deze verkoper
kansaschiro200
100% positieve feedback•117 objecten verkocht
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (35)
- *****- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopRecommended A+++
- *****- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopA+++
- *****- Feedback gegeven door koper.Vorig jaarGeverifieerde aankoopGreat ebayer
Dit is een privé-aanbieding en uw identiteit wordt alleen bekendgemaakt aan de verkoper.