Afbeelding 1 van 6






Galerij
Afbeelding 1 van 6






Hebt u iets om te verkopen?
Boggle Electronic Hand Held 3 Minute Word Search Game Hasbro 2002 Play Tested
US $11,86
OngeveerEUR 10,11
Was US $13,95 (15% korting)
Objectstaat:
“Unit is used and is fully working.”
Tweedehands
Een object dat al eerder is gebruikt. Zie de aanbieding van de verkoper voor volledige details en een beschrijving van onvolmaaktheden.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
US $10,60 (ongeveer EUR 9,03) USPS First Class®.
Bevindt zich in: Livonia, Michigan, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 19 sep en do, 25 sep tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:285603863542
Specificaties
- Objectstaat
- Tweedehands
- Opmerkingen van verkoper
- “Unit is used and is fully working.”
- Gender
- Boys & Girls
- Country/Region of Manufacture
- China
- Min. Number of Players
- 1 player
- Game Type
- Educational Game
- Theme
- Letters
- Type
- Complete Game
- Features
- 2 Player
- Year
- 2002
- Game Title
- Wordsearch
- MPN
- Does Not Apply
- Title
- Boggle
- Character Family
- Boggle
- Brand
- Hasbro
- Recommended Age Range
- 8+
- UPC
- Does not apply
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
Tryna-Buy
88,2% positieve feedback•37K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Populaire rubrieken in deze winkel
Feedback verkoper (14.004)
- eBay automated feedback- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandOrder completed successfully—tracked and on time
- eBay automated feedback- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandOrder completed successfully—tracked and on time
- i***d (28)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat quality and in flawless condition item, as described appearance with a very competitive value for its price.