Consumer Behavior by by Wayne D. Hoyer, Deborah J. MacInnis, Rik Pieters,7TH ED

TextbooksXpress
(3973)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $29,92
OngeveerEUR 25,21
Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Snel, anders bent u te laat. 1 persoon volgt dit object.
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
US $3,99 (ongeveer EUR 3,36) Economy Shipping.
Bevindt zich in: Avenel, NJ, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 25 sep en wo, 1 okt tot 94104
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. Meer weten?- Topverkoper Plus: nieuw venster of tabblad
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:276563597010
Laatst bijgewerkt op 02 sep 2025 16:15:20 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Binding
SOFTCOVER
Contents
SAME as in US edition
Product Type
INTERNATIONAL EDITION
Actual ISBN
9789360537319
ISBN
9781305507272

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1305507274
ISBN-13
9781305507272
eBay Product ID (ePID)
229002122

Product Key Features

Number of Pages
560 Pages
Language
English
Publication Name
Consumer Behavior
Subject
Marketing / General, Consumer Behavior, General
Publication Year
2017
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Deborah J. Macinnis, Wayne Hoyer, Rik Pieters
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
10.8 in
Item Weight
41.7 Oz
Item Length
0.7 in
Item Width
8.4 in

Additional Product Features

Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2016-948643
Illustrated
Yes
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Part I: AN INTRODUCTION TO CONSUMER BEHAVIOR. 1. Understanding Consumer Behavior.Appendix: Developing Information about Consumer Behavior.Part II: THE PSYCHOLOGICAL CORE.2. Motivation, Ability, and Opportunity.3. From Exposure to Comprehension.4. Memory and Knowledge.5. Attitudes Based on High Effort.6. Attitudes Based on Low Effort.Part III: THE PROCESS OF MAKING DECISIONS.7. Problem Recognition and Information Search.8. Judgment and Decision Making Based on High Effort. 9. Judgment and Decision Making Based on Low Effort. 10. Post-Decision Processes. Part IV: THE CONSUMER'S CULTURE.11. Social Influences on Consumer Behavior. 12. Consumer Diversity. 13. Household and Social Class Influences.14. Psychographics: Values, Personality, and Lifestyles. Part V: CONSUMER BEHAVIOR OUTCOMES AND ISSUES.15. Innovations: Adoption, Resistance, Diffusion.16. Symbolic Consumer Behavior. 17. Marketing, Ethics, and Social Responsibility in Today's Consumer Society.
Synopsis
The popular CONSUMER BEHAVIOR, 7E draws key concepts from marketing, psychology, sociology, and anthropology to present a strong foundation and highly practical focus on real-world applications for today's global business environment. With this new edition, you examine the latest research and current business practices with extensive coverage of social media influences, increased consumer power, and emerging neuroscience findings. You also study controversies in consumer decision-making involving money, goals, emotions, charity, health, materialism, and sustainability. This edition increases its emphasis on social responsibility and ethics in marketing, scrutinizing both the dark side and constructive possibilities. With even more real-world examples and thought-provoking application exercises, including new chapter-opening examples and closing cases, CONSUMER BEHAVIOR, 7E provides a thorough, yet enjoyable guide that enables you to master the skills you need.
LC Classification Number
HF5415.32.H69 2017

Objectbeschrijving van de verkoper

Over deze verkoper

TextbooksXpress

98,6% positieve feedback32K objecten verkocht

Lid geworden op okt 2014
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
We are independent online bookstore, we provide you the best offer in the books of your preference, a great book can change your life.

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9

Feedback verkoper (4.351)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief