Hebt u iets om te verkopen?

Material Culture and Mass Consumerism by Daniel Miller Hardcover- Hegel Marx NEW

murchandise
(3307)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $25,00
OngeveerEUR 21,35
of Beste voorstel
Objectstaat:
Nieuw
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
US $5,50 (ongeveer EUR 4,70) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Bishop, Georgia, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 13 sep en wo, 17 sep tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:236090534282

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9780631156055

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0631156054
ISBN-13
9780631156055
eBay Product ID (ePID)
1345772

Product Key Features

Number of Pages
256 Pages
Publication Name
Material Culture and Mass Consumerism
Language
English
Publication Year
1997
Subject
Media Studies, General
Type
Textbook
Subject Area
Philosophy, Social Science
Author
Daniel Miller
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
19 Oz
Item Length
9.5 in
Item Width
6.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
87-014627
Illustrated
Yes
Table Of Content
Preface vii Part I Objectification 1 1 Introduction 3 2 Hegel and Objectification 19 3 Marx: Objectification as Rupture 34 4 Munn: Objectification as Culture 50 5 Simmel: Objectification as Modernity 68 Part II Material Culture 83 6 The Humility of Objects 85 7 Artefacts in their Contexts 109 Part III Mass Consumption 131 8 The Study of Consumption 133 9 Object Domains, Ideology and Interests 158 10 Towards a Theory of Consumption 178 References 219 Index 233
Synopsis
In recent years, social theory has played an increasingly important role in archaeology. In particular, archaeologists have shown a growing interest in meaning, structure, text, power and ideology. Social Archaeology is a series designed to explore these wider interests and the developing links between archaeology, anthropology, sociology and history. From a basis of detailed archaeological and ethnographic research, the authors will re-examine the relationships between past and present and between material culture and society, looking at, for example, the clothes we wear, the houses we build and the rubbish we deposit. The series will also apply perspectives and methods in archaeology that incorporate or have been influenced by developments in social theory and ethnography. Book jacket., Exploring materialism and social relationships in modern culture Material Culture and Mass Consumption offers an in-depth exploration of objects, objectification, ideology, and materialism in modern society. Drawing from Hegel, Marx, Munn, and Simmel, the discussion delves into the physicality of the material world and attempts to understand materialism as a form of cultural expression. Targeting mass production as the root of mass consumption, rather than the result, this book positions material goods at odds with genuine social interaction and questions these relationships from the abstract to the intensely specific., Exploring materialism and social relationships in modern culture Material Culture and Mass Consumption offers an in-depth exploration of objects, objectification, ideology, and materialism in modern society.
LC Classification Number
CC72.4.M55 1987

Objectbeschrijving van de verkoper

Over deze verkoper

murchandise

100% positieve feedback6,0K objecten verkocht

Lid geworden op jan 2002
Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (3.228)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief