Hebt u iets om te verkopen?

Contemporary Marketing (MindTap Course List) by Boone, Louis E., Kurtz, David L

textbooks_source
(37768)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $77,08
OngeveerEUR 66,18
Objectstaat:
Nieuw
Meer dan 10 beschikbaar
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Columbia, Missouri, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 23 aug en wo, 27 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. Meer weten?- Topverkoper Plus: nieuw venster of tabblad
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:235087234439
Laatst bijgewerkt op 18 aug 2025 09:21:18 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Contemporary Marketing (MindTap Course List)
ISBN
9780357461709

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
0357461703
ISBN-13
9780357461709
eBay Product ID (ePID)
18038643524

Product Key Features

Number of Pages
496 Pages
Publication Name
Contemporary Marketing
Language
English
Publication Year
2021
Subject
Marketing / General, General
Type
Textbook
Author
Louis E. Boone, David L. Kurtz
Subject Area
Business & Economics
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
34.5 Oz

Additional Product Features

Edition Number
19
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23/eng/20220328
Dewey Decimal
658.8
Table Of Content
Preface. Part I: DESIGNING CUSTOMER-ORIENTED MARKETING STRATEGIES. 1. Marketing: The Art and Science of Satisfying Customers. 2. Strategic Planning in Contemporary Marketing. 3. The Marketing Environment, Ethics, and Social Responsibility. 4. E-Business: Managing the Customer Experience. 5. Social Media: Living in the Connected World. Part II: UNDERSTANDING BUYERS AND MARKETS. 6. Consumer Behavior. 7. Business Markets and Buying Behavior 8. Global Marketing. Part III: TARGET MARKET SELECTION. 9. Market Segmentation, Targeting, and Positioning. 10. Marketing Research Part IV: PRODUCT DECISIONS. 11. Product and Branding Concepts 12. Developing and Managing Products Part V: PRICING DECISIONS. 13. Pricing Concepts 14. Pricing Strategies Part VI: DISTRIBUTION DECISIONS. 15. Distribution Channels and Supply Chain Management 16. Retailing and Direct Marketing Part VII: PROMOTIONAL DECISIONS. 17. Integrated Marketing Communications, Advertising, and Public Relations 18. Personal Selling and Sales Promotion. Appendix A: Developing an Effective Marketing Plan. Appendix B: Financial Analysis in Marketing. Appendix C: Marketing Analytics Online. Appendix: Your Career in Marketing. Glossary. Name & Company Index. Subject Index. International Index.
Synopsis
Reimagine a practically focused and timely introduction to the foundations of marketing today with the innovative approach found in Boone/Kurtz's best-selling CONTEMPORARY MARKETING, 19E with MindTap. This edition focuses on application-based learning with streamlined content that highlights real skills that marketing professionals use on a regular basis. Rather than introducing an overly broad array of topics, this edition thoroughly explores today's most relevant and important concepts, including marketing analytics and the career readiness skills most important for your success. As a result, you learn more in less time. Memorable opening and closing examples for each section further advance learning objectives and demonstrate concepts in action to increase your comprehension and retention of key concepts. In addition, MindTap digital activities reinforce concepts and provide Excel Online practice working with marketing analytics to further prepare you for effective marketing in today's times.

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

textbooks_source

99,2% positieve feedback250K objecten verkocht

Lid geworden op mei 2017
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (39.964)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief