Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Firebrands: Building Brand Loyalty in the Internet Age
by Moon, Michael; Millison, Doug;... | HC | VeryGood
US $9,70
OngeveerEUR 8,28
Objectstaat:
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ”... Meer lezenover objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 28 aug en di, 2 sep tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:196752012113
Specificaties
- Objectstaat
- Heel goed
- Opmerkingen van verkoper
- Binding
- Hardcover
- Book Title
- Firebrands
- Weight
- 1 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 9780072124491
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
McGraw-Hill Osborne
ISBN-10
0072124490
ISBN-13
9780072124491
eBay Product ID (ePID)
1720906
Product Key Features
Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Name
Firebrands: Building Brand Loyalty in the Internet Age
Publication Year
2000
Subject
Industries / Computers & Information Technology, Internet / General, General, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce)
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.1 in
Item Weight
22.4 Oz
Item Length
9.4 in
Item Width
6.6 in
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
LCCN
2001-270467
Illustrated
Yes
Table Of Content
Chapter 1: Firebrands and the New Brand eState. Chapter 2: Brand Fundamentals. Chapter 3: Building Brands Offline - the Branding Tradition. Chapter 4: Firebrands. Chapter 5: The Seven Best Practices of Firebranding. Chapter 6: Firebrand in Action: Five Prospective Business Models. Chapter 7: Starting and Stoking the Fire: Acceleration Ramp for Launching a Firebrand. Chapter 8: Futureproofing Your Firebrand.
Synopsis
This text aims to show how marketers can use the Internet to strengthen their brand and gain competitive advantage. There is explanation of digital branding with case studies to show successful and not so successful brands. The book attempts to show how to build a brand that will stand out.
LC Classification Number
HF5415.1265.M66 2000
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
ThriftBooks
98,9% positieve feedback•19,8M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (5.713.068)
- h***e (2442)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopItem as described, packed well and arrived promptly. Thanks!
- h***e (2442)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopItem as described, packed well and arrived promptly. Thanks
- m***m (63)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopI received this book in great condition. It is full of amazing recipes!