The Come Back Effect: How Hospitality Can Compel Your Church's Guests to Return

by Young, Jason; Malm, Jonathan | PB | VeryGood
ThriftBooks
(4006273)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $5,52
OngeveerEUR 4,67
Objectstaat:
Heel goed
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Meer lezenover objectstaat
Meer dan 10 beschikbaar34 verkocht
Dit is populair. Er zijn er al 34 verkocht.
Snel, anders bent u te laat. 1 persoon volgt dit object.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 27 sep en za, 4 okt
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:193323890014
Laatst bijgewerkt op 21 sep 2025 07:15:46 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780801075780

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Baker Books
ISBN-10
0801075785
ISBN-13
9780801075780
eBay Product ID (ePID)
239512061

Product Key Features

Book Title
Come Back Effect : How Hospitality Can Compel Your Church's Guests to Return
Number of Pages
186 Pages
Language
English
Publication Year
2018
Topic
Christian Church / Growth, Christian Church / Leadership, Christian Church / General, Christian Ministry / Pastoral Resources, Entertaining
Genre
Religion, Cooking
Author
Jason Young, Jonathan Malm
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
8.1 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2017-059999
TitleLeading
The
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
253/.7
Synopsis
The key to growth as a church, youth ministry, or a business is getting first-time guests to come back. And as any good manager of a hotel, a store, a restaurant, or an attraction knows, the key to getting guests to come back is not actually the rooms or the product or the food itself; it's how guests feel when they're there. It's about hospitality. No matter how much effort and time we spend on excellence--stirring worship time, inspiring sermons, a good coffee blend in the foyer--what our guests really want when they come to our churches is to feel welcome, comfortable, and understood.Written by a church consultant and a hospitality expert, The Come Back Effect shows church, ministry, and even business leaders the secret to helping a first-time guest return again and again. Through an engaging, story-driven approach, they explain how service and hospitality are two different things, show how Jesus practiced hospitality, and invite leaders to develop and implement changes that lead to repeat visits and, eventually, to sustained growth., Highly sought-after speakers and consultants provide church leaders valuable insights and practical ideas on how to create a ministry driven by hospitality and an experience that makes first-time guests keep coming back.
LC Classification Number
BV4647.H67Y68 2018

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

ThriftBooks

99% positieve feedback19,9M objecten verkocht

Lid geworden op mrt 2015
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9

Feedback verkoper (5.790.283)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief
    Alle feedback weergeven