Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
The Come Back Effect: How Hospitality Can Compel Your Church's Guests to Return
by Young, Jason; Malm, Jonathan | PB | VeryGood
US $5,52
OngeveerEUR 4,67
Objectstaat:
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ”... Meer lezenover objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Meer dan 10 beschikbaar34 verkocht
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 27 sep en za, 4 okt
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:193323890014
Specificaties
- Objectstaat
- Heel goed
- Opmerkingen van verkoper
- Binding
- Paperback
- Weight
- 0 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 9780801075780
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Baker Books
ISBN-10
0801075785
ISBN-13
9780801075780
eBay Product ID (ePID)
239512061
Product Key Features
Book Title
Come Back Effect : How Hospitality Can Compel Your Church's Guests to Return
Number of Pages
186 Pages
Language
English
Publication Year
2018
Topic
Christian Church / Growth, Christian Church / Leadership, Christian Church / General, Christian Ministry / Pastoral Resources, Entertaining
Genre
Religion, Cooking
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Weight
8.1 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2017-059999
TitleLeading
The
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
253/.7
Synopsis
The key to growth as a church, youth ministry, or a business is getting first-time guests to come back. And as any good manager of a hotel, a store, a restaurant, or an attraction knows, the key to getting guests to come back is not actually the rooms or the product or the food itself; it's how guests feel when they're there. It's about hospitality. No matter how much effort and time we spend on excellence--stirring worship time, inspiring sermons, a good coffee blend in the foyer--what our guests really want when they come to our churches is to feel welcome, comfortable, and understood.Written by a church consultant and a hospitality expert, The Come Back Effect shows church, ministry, and even business leaders the secret to helping a first-time guest return again and again. Through an engaging, story-driven approach, they explain how service and hospitality are two different things, show how Jesus practiced hospitality, and invite leaders to develop and implement changes that lead to repeat visits and, eventually, to sustained growth., Highly sought-after speakers and consultants provide church leaders valuable insights and practical ideas on how to create a ministry driven by hospitality and an experience that makes first-time guests keep coming back.
LC Classification Number
BV4647.H67Y68 2018
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
ThriftBooks
99% positieve feedback•19,9M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (5.790.283)
Dit object (4)
Alle objecten (5.790.283)
- eBay automated feedback- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandOrder completed successfully—tracked and on time
- e***e (19)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopThanks!
- n***b (1299)- Feedback gegeven door koper.Meer dan een jaar geledenGeverifieerde aankoopThumbs up! Thank you!!
- Automatische feedback van eBay- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandBestelling voltooid - getrackt en op tijd
- n***i (1211)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat product, good value
- c***e (2098)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopbook as shown, arrived on time, i'm happy!