Strategic Marketing for Non-profit Organizations 7th Global Edition

PassCert4Sure
(9424)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $57,90
OngeveerEUR 49,23
Objectstaat:
Nieuw
10 beschikbaar
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
US $6,90 (ongeveer EUR 5,87) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Findlay, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 20 sep en vr, 26 sep tot 94104
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. Meer weten?- Topverkoper Plus: nieuw venster of tabblad
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:186134500264
Laatst bijgewerkt op 28 aug 2025 00:48:16 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Strategic Marketing for Non-Profit Organisations
ISBN-13
9781292042749
ISBN
9780131753723

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
013175372X
ISBN-13
9780131753723
eBay Product ID (ePID)
6038270369

Product Key Features

Number of Pages
528 Pages
Publication Name
Strategic Marketing for Non-Profit Organizations
Language
English
Publication Year
2007
Subject
Marketing / General, Nonprofit Organizations & Charities / General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Alan Andreasen, Philip Kotler
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
30.4 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.8 in

Additional Product Features

Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2007-032487
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8/02
Table Of Content
SECTION I Developing a Customer Orientation Chapter 1 The Growth and Development of Nonprofit Marketing SECTION II Strategic Planning and Organization Chapter 2 Developing a Customer-Centered Mindset Chapter 3 Strategic Marketing Planning Chapter 4 Understanding Consumer Behavior Chapter 5 Acquiring and Using Marketing Information Chapter 6 Segmentation, Positioning, and Branding CHAPTER 7 Branding SECTION III Designing the Marketing Mix Chapter 8 Managing the Organization's Offerings Chapter 9 Developing and Launching New Offerings Chapter 10 Managing Perceived Costs Chapter 11 Facilitating Marketing Behaviors Chapter 12 Formulating Communications Strategies Chapter 13 Managing Communications: Advertising and Personal Persuasion Chapter 14 Managing Public Media and Public Advocacy SECTION IV Developing and Organizing Resources Chapter 15 Generating Funds Chapter 16 Attracting Human Resources: Staff, Volunteers, and Boards Chapter 17 Working with the Private Sector Section V Organizing and Controlling Marketing Strategies Chapter 18 Organizing for Implementation Chapter 19 Marketing Evaluation, Monitoring, and Control
Synopsis
For graduate courses in Nonprofit Marketing and Management. Strategic Marketing for Non-Profit Organizations, 7th Edition is a best-selling text that focuses on the impact of nonprofit marketing in the social sector and the growing intersection between nonprofit management and the business world., For graduate courses in Nonprofit Marketing and Management. This best-selling text focuses on the impact of nonprofit marketing in the social sector and the growing intersection between nonprofit management and the business world., Reflecting the most recent, relevant information in the field, this best-selling book offers readers a practical foundation for marketing in nonprofit organizations. KEY TOPICS: Its coverage encompasses the entire marketing process, providing valuable insights on strategic evaluations, positioning, market targeting, and more. MARKET: For managers and future managers of nonprofit organizations, for-profit organizations, and government agencies.
LC Classification Number
HD62.6

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

PassCert4Sure

94% positieve feedback101K objecten verkocht

Lid geworden op jul 2012
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Cert4Sure is a comprehensive platform that offers you first time unlimited access to its store of knowledge. Get yourself prepared for the internationally acclaimed IT certifications exams. Our guides ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.7
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.8

Feedback verkoper (11.435)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief
Dit is een privé-aanbieding en uw identiteit wordt alleen bekendgemaakt aan de verkoper.