
Good To Great : Why Some Companies Make The Leap and Others Don't by Collins, J
GBP 10,85GBP 10,85
wo, 04 jun, 20:50wo, 04 jun, 20:50
Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Good To Great : Why Some Companies Make The Leap and Others Don't by Collins, J
GBP 10,85
OngeveerEUR 12,56
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
GBP 7,20 (ongeveer EUR 8,34) Royal Mail International Standard.
Bevindt zich in: Hertfordshire, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen za, 23 aug en wo, 10 sep tot 94104
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:157060658032
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- Good To Great : Why Some Companies Make The Leap and Others Don't
- ISBN
- 9780712676090
Over dit product
Product Information
Jim Collins, bestselling author of Built to Last returns with Good to Great, a look at what it takes to succeed in business and how a good company can become a great one. ________________________________Can a good company become a great one? If so, how?After a five-year research project, Jim Collins concludes that good to great can and does happen. In this book, he uncovers the underlying variables that enable any type of organisation to make the leap from good to great while other organisations remain only good. Rigorously supported by evidence, his findings are surprising - at times even shocking - to the modern mind.Good to Great achieves a rare distinction- a management book full of vital ideas that reads as well as a fast-paced novel. It is widely regarded as one of the most important business books ever written.
Product Identifiers
Publisher
Cornerstone
ISBN-10
0712676090
ISBN-13
9780712676090
eBay Product ID (ePID)
89139370
Product Key Features
Number of Pages
320 Pages
Publication Name
Good to Great
Language
English
Subject
Management, Business, Economy & Industry, Business
Publication Year
2001
Type
Textbook
Subject Area
Management & Business: General
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
240 mm
Item Weight
536 g
Item Width
162 mm
Height
240mm
Width
160mm
Weight
554g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Spine
30mm
Special Attributes
1st Edition
Region
Colorado
Topic
Books
Subjects
Business, Economics & Industry
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Btw-nummer: GB 858 5123 06
CRN: 04924751
Over deze verkoper
Phatpocket Book Shoppe
99,2% positieve feedback•122K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (43.475)
Dit object (1)
Alle objecten (43.475)
- r***r (128)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopSeller was unable to fulfil the order, but their communication was good and I received a prompt refund
- t***- (103)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopJust as described thanks
- e***l (59)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopAs described, good value and fast delivery, thanks :)
- d***l (957)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopNice item