Deze aanbieding is verkocht op di, 26 aug om 12:17 AM.
Assessment in Special Education: A Practical Approach (4th Edition)
Verkocht
Assessment in Special Education: A Practical Approach (4th Edition)
US $24,99US $24,99
wo, 27 aug, 00:17wo, 27 aug, 00:17

Assessment in Special Education: A Practical Approach (4th Edition)

hnate
(818)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $24,99
OngeveerEUR 21,20
of Beste voorstel
Objectstaat:
Goed
Cover and binding in good condition with typical wear. May contained writing/highlighting and ... Meer lezenover objectstaat
Niet op voorraad3 verkocht
    Verzendkosten:
    US $5,22 (ongeveer EUR 4,43) USPS Media MailTM.
    Bevindt zich in: Houston, Texas, Verenigde Staten
    Levering:
    Geschatte levering tussen di, 23 sep en za, 27 sep tot 94104
    De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
    Retourbeleid:
    30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
    Betalingen:
        Diners Club

    Winkel met vertrouwen

    Geld-terug-garantie van eBay
    Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
    De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
    eBay-objectnummer:156975396341

    Specificaties

    Objectstaat
    Goed
    Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
    Opmerkingen van verkoper
    “Cover and binding in good condition with typical wear. May contained writing/highlighting and ...
    Release Year
    2012
    Book Title
    Assessment in Special Education: A Practical Approach (4th Edi...
    ISBN
    9780132613262

    Over dit product

    Product Identifiers

    Publisher
    Prentice Hall PTR
    ISBN-10
    0132613263
    ISBN-13
    9780132613262
    eBay Product ID (ePID)
    111848279

    Product Key Features

    Number of Pages
    384 Pages
    Language
    English
    Publication Name
    Assessment in Special Education : a Practical Approach
    Subject
    Disability, Special Education / General, Testing & Measurement
    Publication Year
    2012
    Features
    Revised
    Type
    Textbook
    Subject Area
    Law, Education
    Author
    George A. Giuliani, Roger A. Pierangelo
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Height
    0.9 in
    Item Weight
    23.2 Oz
    Item Length
    9 in
    Item Width
    7.4 in

    Additional Product Features

    Edition Number
    4
    Intended Audience
    College Audience
    LCCN
    2011-033705
    Dewey Edition
    23
    Dewey Decimal
    371.90973
    Edition Description
    Revised edition
    Table Of Content
    PART I: FOUNDATIONAL CONCEPTS IN ASSESSMENT IN SPECIAL EDUCATION 1. Introduction to Assessment 2. Methods of Assessment and Testing Considerations 3. Basic Statistical Concepts 4. Validity and Reliability 5. Scoring Terminology Used in Assessment PART II: THE SPECIAL EDUCATION PROCESS 6. Response to Intervention 7. The Child Study Team and Prereferral Strategies 8. The Multidisciplinary Team and Parental Participation in the Assessment Process 9. Assessment of Academic Achievement 10. Assessment of Intelligence 11. Assessment of Behavior 12. Assessment of Perceptual Processing 13. Assessment of Speech and Language 14. Early Childhood Assessment 15. Other Areas of Assessment 16. Determining Whether a Disability Exists 17. Writing a Comprehensive Report in Special Education 18. Eligibility Procedures for Special Education Services 19. Development of the IEP
    Synopsis
    For courses in Assessment in Special Education. Unlike other books, it is organised chronologically and moves sequentially through response to intervention, to prereferral strategies, to assessments, to report writing, to development of the IEP. Chapters discuss the most current and reliable assessment measures used in schools to determine all areas of special need from infancy, to school-age and into adulthood. This edition addresses current topics such as IDEA 2004, curriculum-based assessment, curriculum-based measurement, functional behaviour assessments and behavioural intervention plans. Early chapters are devoted to foundational concepts, while later chapters tackle practical topics such as interpretation, diagnosis, report writing, recommendations, parent involvement and eligibility., Unique in its perspective, the fourth edition of Assessment in Special Education covers assessments for every disability type while examining each stage of the assessment process. Unlike other books, it is organized chronologically and moves sequentially through response to intervention, to prereferral strategies, to assessments, to report writing, to development of the IEP. Chapters discuss the most current and reliable assessment measures used in schools to determine all areas of special need from infancy, to school-age and into adulthood. This edition addresses current topics such as IDEIA, curriculum-based assessment, curriculum-based measurement, functional behavior assessments and behavioral intervention plans. Early chapters are devoted to foundational concepts, while later chapters tackle practical topics such as interpretation, diagnosis, report writing, recommendations, parent involvement and eligibility.
    LC Classification Number
    LC4031.P483 2013

    Objectbeschrijving van de verkoper

    Over deze verkoper

    hnate

    100% positieve feedback213 objecten verkocht

    Lid geworden op feb 1999
    Reageert meestal binnen 24 uur
    Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

    Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

    Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
    Nauwkeurige beschrijving
    --
    Redelijke verzendkosten
    --
    Verzendtijd
    5.0
    Communicatie
    5.0

    Feedback verkoper (76)

    Alle feedback weergeven