Deze aanbieding is verkocht op ma, 23 jun om 5:07 AM.
Managing Service In Food & Beverage Operations Cichy & Hickey NEW Hotel Lodging
Verkocht
Managing Service In Food & Beverage Operations Cichy & Hickey NEW Hotel Lodging
US $16,80US $16,80
di, 24 jun, 05:07di, 24 jun, 05:07

Managing Service In Food & Beverage Operations Cichy & Hickey NEW Hotel Lodging

LifeisgoodinValp
(5176)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $16,80
OngeveerEUR 14,30
of Beste voorstel
Objectstaat:
Nieuw
    Verzendkosten:
    US $5,97 (ongeveer EUR 5,08) USPS Media MailTM.
    Bevindt zich in: Valparaiso, Florida, Verenigde Staten
    Bespaar met Gecombineerde verzending
    Meerdere objecten kopen
    We passen automatisch verzendkostenkorting toe als u twee of meer in aanmerking komende objecten van dezelfde verkoper koopt.
    Bundel en bespaar
    Om te controleren of de objecten in aanmerking komen, voegt u ze toe aan het winkelwagentje en ziet u het gecombineerde verzendtotaal bij Betalen.
    Levering:
    Geschatte levering tussen ma, 29 sep en za, 4 okt tot 94104
    De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
    Retourbeleid:
    30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
    Betalingen:
        Diners Club

    Winkel met vertrouwen

    Geld-terug-garantie van eBay
    Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
    De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
    eBay-objectnummer:156629396013
    Laatst bijgewerkt op 15 jun 2025 02:44:48 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

    Specificaties

    Objectstaat
    Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
    Book Title
    Managing Service in Food and Beverage Operations with Answer
    ISBN-10
    0133097269
    ISBN
    9780133097269

    Over dit product

    Product Identifiers

    Publisher
    Pearson Education
    ISBN-10
    0133097269
    ISBN-13
    9780133097269
    eBay Product ID (ePID)
    143642090

    Product Key Features

    Number of Pages
    621 Pages
    Language
    English
    Publication Name
    Managing Service in Food and Beverage Operations
    Publication Year
    2012
    Subject
    Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Industries / Food Industry
    Type
    Textbook
    Author
    Educational Institute Staff American Hotel and Lodging Association, Philip J. Hickey, Ronald F. Cichy
    Subject Area
    Business & Economics
    Series
    Ahlei-Food and Beverage Ser.
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Height
    1.5 in
    Item Weight
    39.7 Oz
    Item Length
    8.8 in
    Item Width
    7 in

    Additional Product Features

    Edition Number
    4
    Intended Audience
    College Audience
    Dewey Edition
    23
    Dewey Decimal
    647.95068
    Table Of Content
    Leadership in Food and Beverage Operations Teamwork in Food and Beverage Operations Attracting and Retaining Restaurant Service Staff Select Hotel Food and Beverage Staff Select Beverage Service Staff Responsible Alcohol Service Menu Development Food Service Supplies and Equipment Facility Design, Décor, and Cleaning Sanitation, Safety, Security, Health, and Legal Issues Fine-Dining, Casual-Dining, Fast-Casual, Quick-Service Restaurants, and Hotel Dining Operations Banquets and Catered Events In-Room Dining On-Site Food and Beverage Operations
    Synopsis
    Managing Service in Food and Beverage Operations shows students how food service professionals create and deliver guest-driven service; enhance value, build guest loyalty, and promote repeat business; and continuously improve the process of providing excellent service. Students will learn how every aspect of a food service operations contributes to the guest experience and will explore unique features of a variety of food and beverage operations.

    Objectbeschrijving van de verkoper

    Over deze verkoper

    LifeisgoodinValp

    99,7% positieve feedback11K objecten verkocht

    Lid geworden op sep 1999
    Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

    Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

    Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
    Nauwkeurige beschrijving
    4.9
    Redelijke verzendkosten
    4.8
    Verzendtijd
    5.0
    Communicatie
    5.0

    Populaire rubrieken in deze winkel

    Feedback verkoper (6.241)

    Alle beoordelingen
    Positief
    Neutraal
    Negatief