De verkoper is afwezig tot 28 aug 2025. Als u dit object koopt, verwacht dan een vertraging in de verzending.
Hebt u iets om te verkopen?

TRIUMPH TR4 TR4A Jaeger SPEEDOMETER SPEEDO SN6325/00 OEM Flat Glass

glenco2
(9095)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $95,00
OngeveerEUR 81,07
of Beste voorstel
Objectstaat:
Tweedehands
Meer informatie - Over de staat van dit object
Mensen kijken hiernaar. 6 personen hebben dit toegevoegd aan hun volglijst.
Verzendkosten:
US $12,30 (ongeveer EUR 10,50) USPS Ground Advantage®.
Bevindt zich in: Colorado Springs, Colorado, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 29 aug en za, 6 sep tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:146535785441

Specificaties

Objectstaat
Tweedehands
Brand
Jaeger
Type
Speedometer
Manufacturer Part Number
SN6325/00
Style
Vintage
Vintage Part
Yes
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Over deze verkoper

glenco2

99,2% positieve feedback14K objecten verkocht

Lid geworden op mrt 1999
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (7.391)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief
  • s***p (4796)- Feedback gegeven door koper.
    Afgelopen maand
    Geverifieerde aankoop
    Thank you!
  • 9***s (85)- Feedback gegeven door koper.
    Afgelopen maand
    Geverifieerde aankoop
    Remote doesn't work
    Antwoord van: glenco2- Feedback beantwoord door verkoper glenco2.- Feedback beantwoord door verkoper glenco2.
    Purchased a new, sealed roku. Customer said the remote didn't work. Ask customer I'm thinking 4 times to start a return request so we could send a return shipping label. Still hasn't started a return request. Just found it necessary to give a negative feedback. I'm not understanding people anymore. I can't look at the unopened package and see that the item is defective. I offered a return with free shipping back. And still get a negative feedback. I'm very perplexed.
  • d***d (4104)- Feedback gegeven door koper.
    Afgelopen maand
    Geverifieerde aankoop
    Seller sent a junk reel from another listing that was NOT the reel that I paid for. Seller attempted to blame their "packer" for shipping the wrong reel. After I returned the junk reel to the seller, and requested that the correct reel be sent to me from the auction that I won, they refused to send me my reel. This was obviously an attempt at a classic "bait and switch" scam to get rid of their trash on Ebay. This type of dishonest behavior is an affront to honest sellers on the Ebay platform.
    Antwoord van: glenco2- Feedback beantwoord door verkoper glenco2.- Feedback beantwoord door verkoper glenco2.
    I was going to have this removed but thought I would let my customers see what we sellers have to deal with sometimes. My "packer" aka "my wife" did send the wrong reel out we had 2 listed. I received a very nasty message from the customer actually 3 throughout the return process. I ask the customer to start a return request. The reel was sent back and they received their refund. I received this nasty feedback almost 2 months after the sale. And at 5 this morning. Why be bitter. Be happy