Afbeelding 1 van 10










Galerij
Afbeelding 1 van 10










Hebt u iets om te verkopen?
Management Book Meeting Exceeding Customer Expectations 7E with CD-ROM 2001
US $22,46
OngeveerEUR 19,26
of Beste voorstel
Was US $29,95 (25% korting)
Objectstaat:
“Book is like new condition with only minor wear, CD is included and was never used....see pictures ”... Meer lezenover objectstaat
Vrijwel nieuw
Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Belleville, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 22 aug en wo, 27 aug tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:133026648722
Specificaties
- Objectstaat
- Vrijwel nieuw
- Opmerkingen van verkoper
- Product Type
- Textbook
- Features
- CD-ROM Included
- Country/Region of Manufacture
- United States
- Educational Level
- College
- ISBN
- 9780324027259
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
0324027257
ISBN-13
9780324027259
eBay Product ID (ePID)
648042
Product Key Features
Number of Pages
760 Pages
Publication Name
Management : Meeting and Exceeding Customer Expectations
Language
English
Publication Year
2001
Subject
Skills, Decision-Making & Problem Solving, Management
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Weight
56.9 Oz
Item Length
9.8 in
Item Width
8.3 in
Additional Product Features
Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2001-034494
Reviews
My students find it readable, well sub-setted, colorful, with straightforward requirements of the review questions, critical thinking questions, skill-builder exercises, and relevant application cases., I like the side bar references to various current vignettes such as "Management in Action" and "Global Applications."
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.4
Synopsis
This seventh edition of Management: Meeting and Exceeding Customer Expectations is a comprehensive survey of the principles and practices of management as they are currently being applied in the United States and around the world. The content and features are structured to reinforce two continuing themes that are woven into the chapters' narratives: (1) the never-ending effort by managers and organizations to meet or exceed customers' needs, and (2) the need for organizations and their people to be guided by effective leadership.
LC Classification Number
HD31.P55 2002
Objectbeschrijving van de verkoper
Over deze verkoper
Henry's Hobbies
100% positieve feedback•17K objecten verkocht
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (11.296)
- 2***2 (5)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopBeanie baby arrived well-packaged and in great condition as described. Thank you!
- c***d (702)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopArrived quickly!
- i***i (333)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopNeat little jeep just as advertised with fast shipping