Hebt u iets om te verkopen?

Management Book Meeting Exceeding Customer Expectations 7E with CD-ROM 2001

Henry's Hobbies
(7318)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $22,46
OngeveerEUR 19,26
of Beste voorstel
Was US $29,95 (25% korting)Wat betekent deze prijs?
Recente verkoopprijs (door de verkoper verstrekt)
Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Book is like new condition with only minor wear, CD is included and was never used....see pictures ... Meer lezenover objectstaat
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Belleville, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 22 aug en wo, 27 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:133026648722
Laatst bijgewerkt op 12 feb 2025 18:17:06 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw
Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Book is like new condition with only minor wear, CD is included and was never used....see pictures ...
Product Type
Textbook
Features
CD-ROM Included
Country/Region of Manufacture
United States
Educational Level
College
ISBN
9780324027259

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
0324027257
ISBN-13
9780324027259
eBay Product ID (ePID)
648042

Product Key Features

Number of Pages
760 Pages
Publication Name
Management : Meeting and Exceeding Customer Expectations
Language
English
Publication Year
2001
Subject
Skills, Decision-Making & Problem Solving, Management
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Warren R. Plunkett, Raymond F. Attner, Gemmy Allen
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
56.9 Oz
Item Length
9.8 in
Item Width
8.3 in

Additional Product Features

Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2001-034494
Reviews
My students find it readable, well sub-setted, colorful, with straightforward requirements of the review questions, critical thinking questions, skill-builder exercises, and relevant application cases., I like the side bar references to various current vignettes such as "Management in Action" and "Global Applications."
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.4
Synopsis
This seventh edition of Management: Meeting and Exceeding Customer Expectations is a comprehensive survey of the principles and practices of management as they are currently being applied in the United States and around the world. The content and features are structured to reinforce two continuing themes that are woven into the chapters' narratives: (1) the never-ending effort by managers and organizations to meet or exceed customers' needs, and (2) the need for organizations and their people to be guided by effective leadership.
LC Classification Number
HD31.P55 2002

Objectbeschrijving van de verkoper

Over deze verkoper

Henry's Hobbies

100% positieve feedback17K objecten verkocht

Lid geworden op jun 2001
Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
At Henry's Hobbies you'll find Quality Antiques & Collectibles, from Vintage to New. We offer FREE shipping to US Buyers! Plus Discounts on multiple purchases! For Service you can Trust, Shop with Us! ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (11.296)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief