Hebt u iets om te verkopen?

Management Book 8 Edition 2004 Meeting Exceeding Customer Expectations

Henry's Hobbies
(7318)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $22,46
OngeveerEUR 19,28
of Beste voorstel
Was US $29,95 (25% korting)Wat betekent deze prijs?
Recente verkoopprijs (door de verkoper verstrekt)
Objectstaat:
Heel goed
Very Good condition with only minor wear, the perforated cardboard card with passcode to InfoTrac ... Meer lezenover objectstaat
Snel, anders bent u te laat. 1 persoon volgt dit object.
Wees gerust. Gratis verzending en retourzending.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Belleville, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 23 aug en do, 28 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
    Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:133025859824
Laatst bijgewerkt op 12 feb 2025 18:29:52 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Very Good condition with only minor wear, the perforated cardboard card with passcode to InfoTrac ...
Product Type
Textbook
Country/Region of Manufacture
United States
Educational Level
College
ISBN
9780324259131

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0324259131
ISBN-13
9780324259131
eBay Product ID (ePID)
30507392

Product Key Features

Number of Pages
784 Pages
Publication Name
Management : Meeting and Exceeding Customer Expectations
Language
English
Subject
Skills, Decision-Making & Problem Solving, Management
Publication Year
2004
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Warren R. Plunkett, Gemmy S. Allen, Raymond F. Attner, Gemmy Allen, W. Richard Plunkett
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.4 in
Item Weight
56.9 Oz
Item Length
9.9 in
Item Width
8.2 in

Additional Product Features

Edition Number
8
Intended Audience
College Audience
LCCN
2003-110492
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.4
Table Of Content
PART I. MANAGEMENT CONCEPTS 1. Management: An Overview 2. Management Thought: Past and Present 3. Management Ethics and Social Responsibility 4. Management's Commitment to Quality and Productivity PART II. PLANNING AND DECISION MAKING 5. The Manager's Environment 6. Organizational Planning 7. Strategic Planning and Strategic Management 8. Making Decisions PART III. ORGANIZING 9. Organizing Principles 10. Organizational Design 11. Organizational Structure and Change PART IV. STAFFING AND LEADING 12. Staffing 13. Communication: Interpersonal and Organizational 14. Human Motivation 15. Leadership 16. Team Management and Conflict PART V. CONTROLLING. 17. Information Management Systems 18. Controlling: Purpose and Process 19. Control Techniques PART VI. SPECIAL CONCERNS 20. International Management 21. Succeeding in Your Organization
Synopsis
The eighth edition of Management: Meeting and Exceeding Customer Expectations is a comprehensive survey of the principles and practices of management as they are currently being applied, in the United States and around the world. The content and features are structured to reinforce two continuing themes that are woven into the chapters' narratives: (1) the never-ending effort by managers and organizations to meet or exceed customers' needs and (2) the need organizations and their people have to be guided by effective leadership., The eighth edition of Management: Meeting and Exceeding Customer Expectations is a comprehensive survey of the principles and practices of management as they are currently being applied in the United States and around the world. The content and features are structured to reinforce two continuing themes that are woven into the chapters? narratives: (1) the never-ending effort by managers and organizations to meet or exceed customers? needs and (2) the need organizations and their people have to be guided by effective leadership.
LC Classification Number
HD31

Objectbeschrijving van de verkoper

Over deze verkoper

Henry's Hobbies

100% positieve feedback17K objecten verkocht

Lid geworden op jun 2001
Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
At Henry's Hobbies you'll find Quality Antiques & Collectibles, from Vintage to New. We offer FREE shipping to US Buyers! Plus Discounts on multiple purchases! For Service you can Trust, Shop with Us! ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (11.296)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief