Deze aanbieding is verkocht op wo, 27 aug om 1:17 AM.
Management Book 8 Edition 2004 Meeting Exceeding Customer Expectations
Verkocht
Management Book 8 Edition 2004 Meeting Exceeding Customer Expectations
US $22,46US $22,46
do, 28 aug, 01:17do, 28 aug, 01:17

Management Book 8 Edition 2004 Meeting Exceeding Customer Expectations

Henry's Hobbies
(7331)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $22,46
OngeveerEUR 19,03
of Beste voorstel
Was US $29,95 (25% korting)Wat betekent deze prijs?
Recente verkoopprijs (door de verkoper verstrekt)
Objectstaat:
Heel goed
Very Good condition with only minor wear, the perforated cardboard card with passcode to InfoTrac ... Meer lezenover objectstaat
Afgelopen: 28 aug 2025 01:17:44 CEST
    Verzendkosten:
    Gratis USPS Media MailTM.
    Bevindt zich in: Belleville, Illinois, Verenigde Staten
    Levering:
    Geschatte levering tussen vr, 26 sep en wo, 1 okt tot 94104
    De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
    Retourbeleid:
    30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
    Betalingen:
        Diners Club

    Winkel met vertrouwen

    Geld-terug-garantie van eBay
    Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
    De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
    eBay-objectnummer:133025859824
    Laatst bijgewerkt op 12 feb 2025 18:29:52 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

    Specificaties

    Objectstaat
    Heel goed
    Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
    Opmerkingen van verkoper
    “Very Good condition with only minor wear, the perforated cardboard card with passcode to InfoTrac ...
    Product Type
    Textbook
    Country/Region of Manufacture
    United States
    Educational Level
    College
    ISBN
    9780324259131

    Over dit product

    Product Identifiers

    Publisher
    Cengage South-Western
    ISBN-10
    0324259131
    ISBN-13
    9780324259131
    eBay Product ID (ePID)
    30507392

    Product Key Features

    Number of Pages
    784 Pages
    Publication Name
    Management : Meeting and Exceeding Customer Expectations
    Language
    English
    Subject
    Skills, Decision-Making & Problem Solving, Management
    Publication Year
    2004
    Type
    Textbook
    Subject Area
    Business & Economics
    Author
    Warren R. Plunkett, Gemmy S. Allen, Raymond F. Attner, Gemmy Allen, W. Richard Plunkett
    Format
    Hardcover

    Dimensions

    Item Height
    1.4 in
    Item Weight
    56.9 Oz
    Item Length
    9.9 in
    Item Width
    8.2 in

    Additional Product Features

    Edition Number
    8
    Intended Audience
    College Audience
    LCCN
    2003-110492
    Dewey Edition
    22
    Illustrated
    Yes
    Dewey Decimal
    658.4
    Table Of Content
    PART I. MANAGEMENT CONCEPTS 1. Management: An Overview 2. Management Thought: Past and Present 3. Management Ethics and Social Responsibility 4. Management's Commitment to Quality and Productivity PART II. PLANNING AND DECISION MAKING 5. The Manager's Environment 6. Organizational Planning 7. Strategic Planning and Strategic Management 8. Making Decisions PART III. ORGANIZING 9. Organizing Principles 10. Organizational Design 11. Organizational Structure and Change PART IV. STAFFING AND LEADING 12. Staffing 13. Communication: Interpersonal and Organizational 14. Human Motivation 15. Leadership 16. Team Management and Conflict PART V. CONTROLLING. 17. Information Management Systems 18. Controlling: Purpose and Process 19. Control Techniques PART VI. SPECIAL CONCERNS 20. International Management 21. Succeeding in Your Organization
    Synopsis
    The eighth edition of Management: Meeting and Exceeding Customer Expectations is a comprehensive survey of the principles and practices of management as they are currently being applied, in the United States and around the world. The content and features are structured to reinforce two continuing themes that are woven into the chapters' narratives: (1) the never-ending effort by managers and organizations to meet or exceed customers' needs and (2) the need organizations and their people have to be guided by effective leadership., The eighth edition of Management: Meeting and Exceeding Customer Expectations is a comprehensive survey of the principles and practices of management as they are currently being applied in the United States and around the world. The content and features are structured to reinforce two continuing themes that are woven into the chapters? narratives: (1) the never-ending effort by managers and organizations to meet or exceed customers? needs and (2) the need organizations and their people have to be guided by effective leadership.
    LC Classification Number
    HD31

    Objectbeschrijving van de verkoper

    Over deze verkoper

    Henry's Hobbies

    100% positieve feedback17K objecten verkocht

    Lid geworden op jun 2001
    Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
    At Henry's Hobbies you'll find Quality Antiques & Collectibles, from Vintage to New. We offer FREE shipping to US Buyers! Plus Discounts on multiple purchases! For Service you can Trust, Shop with Us! ...
    Meer weergeven

    Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

    Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
    Nauwkeurige beschrijving
    5.0
    Redelijke verzendkosten
    5.0
    Verzendtijd
    5.0
    Communicatie
    5.0

    Feedback verkoper (11.308)

    Alle beoordelingen
    Positief
    Neutraal
    Negatief