Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd op zo, 3 aug om 12:35 AM omdat het object niet langer beschikbaar is.
1991 Stan Thomas Rookie Bears 609 Score Football Trading Card
Afgelopen
1991 Stan Thomas Rookie Bears 609 Score Football Trading Card
US $1,79US $1,79
ma, 04 aug, 00:35ma, 04 aug, 00:35

1991 Stan Thomas Rookie Bears 609 Score Football Trading Card

addiesclosetllc
(8360)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $1,79
OngeveerEUR 1,52
Was US $1,99 (10% korting)Wat betekent deze prijs?
Recente verkoopprijs (door de verkoper verstrekt)
Objectstaat:
Ungraded - Excellent
Afgelopen: 04 aug 2025 00:35:42 CEST
    Verzendkosten:
    Gratis eBay Standard Envelope for eligible items up to $20.
    Bevindt zich in: Buckeye, Arizona, Verenigde Staten
    Levering:
    Geschatte levering tussen wo, 24 sep en za, 27 sep
    De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
    Retourbeleid:
    30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
    Betalingen:
        Diners Club

    Winkel met vertrouwen

    Geld-terug-garantie van eBay
    Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
    De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
    eBay-objectnummer:126371125971

    Specificaties

    Objectstaat
    Ungraded - Excellent: Not in original packaging or professionally graded
    Sport
    Football

    Objectbeschrijving van de verkoper

    Informatie van zakelijke verkoper

    Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
    Over deze verkoper

    addiesclosetllc

    99,9% positieve feedback

    Lid geworden op nov 2011
    Ingeschreven als zakelijke verkoper

    Feedback verkoper

    Nog geen feedback