Als functies van de site langzaam laden of niet beschikbaar zijn, raadpleegt u ons systeemstatusbord om te zien of er bekende technische problemen zijn waaraan wordt gewerkt. Het kan ook zijn dat we gepland onderhoud uitvoeren. Ons systeemstatusbord bevat ook meldingen over wanneer geplande werkzaamheden zullen plaatsvinden.
Als hieruit blijkt dat de site normaal functioneert, maar u nog steeds problemen ondervindt, kunt u proberen uw cache en cookies te wissen. Hoe u het cachegeheugen en de cookies wist, hangt af van de browser die u gebruikt. Selecteer de link voor uw browser in de onderstaande lijst om instructies te vinden:
Aanbevolen browsers
eBay is ontworpen om met de meeste browsers te werken. Als u echter een oudere versie van een browser of een niet-ondersteunde browser gebruikt, worden uw webpagina's mogelijk niet zo snel weergegeven en werken sommige functies en functies mogelijk niet goed.
Dit zijn de browsers die we ondersteunen en links waar u ze kunt vinden:
Besturingssysteem: | Aanbevolen browser |
Windows: | Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Apple Safari of Google Chrome (nieuwste versies) |
Mac | Apple Safari of Mozilla Firefox (nieuwste versies) |
Tip
Als u problemen ondervindt bij het inloggen, het uploaden van foto's of het maken van aanbiedingen, probeer dan advertentieplug-ins of -extensies uit te schakelen en controleer of er geen problemen zijn met uw internetverbinding.
Technische problemen melden
U kunt een technisch probleem melden of ons feedback sturen door op het pictogram ? in de rechterbenedenhoek van uw browser te klikken terwijl u op de eBay-website bent.