Home > Hulp >Omgaan met problemen bij de verzending |
Omgaan met problemen bij de verzendingAls je vragen hebt over verzending, raadt eBay aan eerst rechtstreeks contact op te nemen met de verkoper. Als je problemen daarmee niet opgelost zijn, kan de volgende informatie van nut zijn. Zoekgeraakte of beschadigde objecten Vraag de contactgegevens op, bel de verkoper op en bespreek de situatie als het object tijdens verzending is beschadigd of zoekgeraakt. Probeer samen tot een oplossing te komen. Je kunt ook contact opnemen met de expediteur voor hulp. Je kunt overwegen een geschil te openen als je een object niet ontvangen hebt of als het object niet overeenkomt met de beschrijving. Als je een object betaald hebt met PayPal, kom je mogelijk in aanmerking voor de kopersbescherming van PayPal. Opmerking: je kunt geschillen alleen openen op de eBay-site waarop je het object hebt gekocht. Of je al dan niet in aanmerking komt voor kopersbescherming is afhankelijk van de gebruikte betalingsmethode en de eBay-site waarop je het object hebt gekocht. Op de objectpagina kun je zien hoe je aankoop is beschermd. Buitensporige verzendkosten Lees ons beleid voor Buitensporige verzendkosten als je een vraag hebt over te hoge verzendkosten. Als je andere vragen hebt over een object dat tijdens verzending is beschadigd of zoekgeraakt, kun je contact opnemen met eBay. Contact opnemen met Klantenservice
| ![]() | Contact met ons opnemenHeb je een vraag? Wij kunnen je helpen. Vraag het aan andere ledenKrijg hulp van andere eBay-leden. Ga naar het Antwoordcentrum om een vraag te stellen. Verwante Hulp-onderwerpen |