|Aangeboden in rubriek:
De verkoper is afwezig tot 30 apr 2024. Als u dit object koopt, verwacht dan een vertraging in de verzending.
Hebt u iets om te verkopen?

BlackBerry 9800 Purple Hearts Bling Diamante Hard Back Case

Laatste beschikbare object
Objectstaat:
Nieuw
Laatste stuk / 3 verkocht
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Neston. Corsham, Wiltshire, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:191643978195
Laatst bijgewerkt op 11 okt 2023 17:46:21 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd object in de oorspronkelijke verpakking ...
Design/Finish
Jewelled
Colour
Pink
Compatible Brand
For BlackBerry
Type
Fitted Cases/Skins
Compatible Model
For BlackBerry Bold 9900
MPN
Does Not Apply
Brand
Unbranded/Generic
EAN
5060196906765

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Tain Brae Ltd
David Bolton
61 Lypiatt Road
Corsham
Wiltshire
SN13 9JE
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT6046749421044
:liam-Eku.oc.earbniat@ofni
Handelsregistratienummer:
  • 07665775
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Verkoopvoorwaarden
Payment
 
We accept payments in £GBP via Paypal or via credit/debit card via telephone. Please ring +44 (0)1249476406 if you would like to pay via this method.
 
We request payment within 3 days of the purchase date or end of auction. We can accommodate longer timescales, we request however you inform us if there will be any delay. If we do not receive any contact within 7 days, the eBay Unpaid Item Process will be enforced.
 
Postage and Packing
 
All items sent within the UK are sent via Royal Mail Second Class or via My Hermes as standard. If requied and when paid items will be send via Royal Mail 1st Class.
 
Royal Mail Second Class Mail & My Hermes - aims to deliver between 2-4 days depending on location.
 
Royal Mail First Class Mail - aims to deliver between 1-3 days depending on location.
 
All International Orders are sent via Royal Mail Airmail.
 
We are more than willing to combine P&P/Shipping costs for multiple International purchases bought on the same day. When you have purchased your items from our store, please wait for us to email you a combined invoice before paying (we aim to do this within 12 hours). If you pay through Paypal before receiving this combined invoice you will end up paying too much!
 
Returns
 
If for whatever reason you are dissatisfied with your purchase, you can return the item(s) at your cost within 30 days, and we will refund your initial outlay excluding postage costs.
 
Faulty or Damaged Goods
 
If you receive your item(s) and it is faulty or broken, please return the item(s) within 7 days and we will refund your initial outlay PLUS the postage costs for returning the item. Or we will send out a replacement depending upon your preference and availability of goods.
 
We recommend you gain a certificate of posting from the Post Office or use a secure delivery method which requires a signature upon receipt (such as Royal Mail First or Second Class Recorded Delivery) depending on the cost of the items being returned, as in the rare event of the parcel going missing you are responsible for the returned products until they reach us.
 
If you return a product to us that is not in an ‘as new’ condition we reserve the right to return the product to you rather than credit your payment card.
 
Exceptions
 
Certain products and services are excluded from the returns policy, these include food/perishable items, personalised products or those made to order. These items cannot be returned for a refund unless faulty.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Tain Brae World Store

Tain Brae World Store

98,4% positieve feedback
6,2K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.475)

e***a (650)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
lovely
q***m (1201)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Excellent, prompt service . Item just as described..
o***k (102)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Excellent, arrived fast and exactly what ordered