Afbeelding 1 van 4
Afbeelding 1 van 4
URO Parts Breather Hose 06F 103 221H NIP
US $20,00
OngeveerEUR 17,90
Objectstaat:
Verzendkosten:
Gratis USPS First Class®.
Bevindt zich in: Kathleen, Georgia, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 10 okt en di, 15 okt tot 43230
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:394425390465
Specificaties
- Objectstaat
- Nieuw
- Brand
- URO
- Type
- Crankcase Breather Hose
- Interchange Part Number
- 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 A3 A3 Quattro A4, A4 Quattro Eos GTI Jetta Passat TT TT Quattro Audi Volkswagen, 06F103221H Crankcase Breather Hose Engine ID BPY Engine ID CDMA, L4 2.0L Front
- Manufacturer Warranty
- 10 Year
- Custom Bundle
- No
- Manufacturer Part Number
- 06F 103 221H
- Superseded Part Number
- 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 A3 A3 Quattro A4, A4 Quattro Eos GTI Jetta Passat TT TT Quattro Audi Volkswagen, 06F103221H Crankcase Breather Hose Engine ID BPY Engine ID CDMA, L4 2.0L Front
- UPC
- 847603060433
Objectbeschrijving van de verkoper
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (20.829)
- 3***e (2074)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopVery nice watch strap, fit perfect!
- i***s (10)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopProduct as described. Clean, nicely folded/ wrapped. No issues.
- 3***0 (0)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopI just had this dust cover on during a 2 hour drive... worked great, was nice and secure and kept the wind out of the crevices around the convertible top. So yeah, it's great when it is in use. It is a pain in the a** to attach and remove however and I will probably only use it when I am taking longer trips. But this is a design issue that Ford hasn't dealt with...