Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Epica Book 23: Europe's Best Advertising (Epica: Europe's Best Advertising), Epi
US $27,18
OngeveerEUR 24,33
of Beste voorstel
Objectstaat:
“Very Good - Crisp, clean, unread book with some shelfwear/edgewear, may have a remainder mark - NICE ”... Meer lezenover objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Harrisburg, Pennsylvania, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 30 sep en wo, 2 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:354407558056
Specificaties
- Objectstaat
- Heel goed
- Opmerkingen van verkoper
- ISBN
- 9782884791083
- Book Title
- Europe's Best Advertising
- Publisher
- Bloomsbury Academic & Professional
- Item Length
- 11.8 in
- Publication Year
- 2010
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Illustrator
- Yes
- Item Height
- 1.3 in
- Genre
- Design, Art, Business & Economics
- Topic
- Graphic Arts / Commercial & Corporate, Graphic Arts / Advertising, European, Advertising & Promotion
- Item Weight
- 16 Oz
- Item Width
- 8.7 in
- Number of Pages
- 400 Pages
Over dit product
Product Information
This book is a unique source of information for all those interested in contemporary European creative trends and is conveniently arranged by product category with creative credits and brief translations where necessary. Epica Book 23 includes articles by Lewis Blackwell and Mark Tungate, author of Media Monoliths and Adland (Kolan Page), who also contributed the creative synopses.
Product Identifiers
Publisher
Bloomsbury Academic & Professional
ISBN-10
2884791086
ISBN-13
9782884791083
eBay Product ID (ePID)
84231662
Product Key Features
Book Title
Europe's Best Advertising
Number of Pages
400 Pages
Language
English
Publication Year
2010
Topic
Graphic Arts / Commercial & Corporate, Graphic Arts / Advertising, European, Advertising & Promotion
Illustrator
Yes
Genre
Design, Art, Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.3 in
Item Weight
16 Oz
Item Length
11.8 in
Item Width
8.7 in
Additional Product Features
Dewey Edition
22
Target Audience
Trade
Volume Number
BK. 23
Dewey Decimal
741.670794
Lc Classification Number
Nc1001.5
Objectbeschrijving van de verkoper
Feedback verkoper (204.128)
- l***l (255)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopFriendly communication. Item as described. Fast shipping . Highly recommended!!
- e***e (1217)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopSuper fast shipping, item was carefully packaged and arrived safely. Great seller, would do business with again.
- c***c (3291)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopnice