Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
The Invisible Touch: The Four Keys to Mod- hardcover, Harry Beckwith, 0446524174
US $4,22
OngeveerEUR 3,78
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
3 beschikbaar
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping.
Bevindt zich in: Memphis, Tennessee, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 30 sep en wo, 2 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:295492417944
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN
- 9780446524179
- Book Title
- Invisible Touch : the Four Keys to Modern Marketing
- Publisher
- Grand Central Publishing
- Item Length
- 7.7 in
- Publication Year
- 2000
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 1 in
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- Marketing / General, Industries / Service
- Item Weight
- 11.4 Oz
- Item Width
- 5.2 in
- Number of Pages
- 256 Pages
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Grand Central Publishing
ISBN-10
0446524174
ISBN-13
9780446524179
eBay Product ID (ePID)
1614691
Product Key Features
Book Title
Invisible Touch : the Four Keys to Modern Marketing
Number of Pages
256 Pages
Language
English
Topic
Marketing / General, Industries / Service
Publication Year
2000
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1 in
Item Weight
11.4 Oz
Item Length
7.7 in
Item Width
5.2 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
99-048663
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.8
Synopsis
The beauty of marketing is that it happens when we're looking but not noticing. Before you know it, we're using Yahoo! as a search engine, even though serious researchers will tell you that Alta Vista and Dogpile are better. We're buying products that cost more and perform worse, simply because the marketing and branding of those products tells us there's a value there, even if objective analysis tells us otherwise. In The Invisible Touch, Harry Beckwith tells us the obvious--what was right in front of our faces. But because of the blinders we wear, because of the way we've been educated, socialized, or just plain bamboozled, we can't see it as clearly as he can. Thus, in each of his "four keys to modern marketing"--price, branding, packaging, relationships--he offers counterintuitive information that could make or break a business plan. For example, he explains in great detail why a higher price is better than a lower one; why every business, from Apple Computer to the U.S. Army, is a brand-name to be cherished and nurtured; why the orangest orange sells better than the least orange orange, even if both pieces of fruit taste exactly the same; and why the best service providers always remember your name and what you like to drink. This is a business book, but one that everyone who works for a living should read. Pick any page, and you'll find insights that could make you a better teacher, a better salesperson, a better employee in any trade. Beckwith drives home the idea that we're all in the business of marketing ourselves, and we're in that business every waking hour. --Lou Schuler
LC Classification Number
HD9980.5.B423 2000
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Gulf Coast Books, LLC
Gulf Coast
5750 Campbell Rd
77041 Houston, TX
United States
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (318.617)
- 3***k (123)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopArrived quickly and the book was in good shape, as described. Would use this seller again
- r***r (4442)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopQUICK SHIPMENT-THANK YOU!!!
- j***h (21)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat condition and will buy from this seller again.