Verzending en leveringKlik op Zie details voor aanvullende informatie over verzending en retourzendingen.
Hebt u iets om te verkopen?

The Invisible Touch: The Four Keys to Mod- hardcover, Harry Beckwith, 0446524174

gulfcoastllc
  • (201245)
  • Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $4,22
OngeveerEUR 3,78
Objectstaat:
Goed
3 beschikbaar
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping.
Bevindt zich in: Memphis, Tennessee, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 30 sep en wo, 2 okt tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
    

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. Meer weten?- Topverkoper Plus: nieuw venster of tabblad
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:295492417944
Laatst bijgewerkt op 23 sep 2024 20:45:03 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
ISBN
9780446524179
Book Title
Invisible Touch : the Four Keys to Modern Marketing
Publisher
Grand Central Publishing
Item Length
7.7 in
Publication Year
2000
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1 in
Author
Harry Beckwith
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, Industries / Service
Item Weight
11.4 Oz
Item Width
5.2 in
Number of Pages
256 Pages

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Grand Central Publishing
ISBN-10
0446524174
ISBN-13
9780446524179
eBay Product ID (ePID)
1614691

Product Key Features

Book Title
Invisible Touch : the Four Keys to Modern Marketing
Number of Pages
256 Pages
Language
English
Topic
Marketing / General, Industries / Service
Publication Year
2000
Genre
Business & Economics
Author
Harry Beckwith
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
11.4 Oz
Item Length
7.7 in
Item Width
5.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
99-048663
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.8
Synopsis
The beauty of marketing is that it happens when we're looking but not noticing. Before you know it, we're using Yahoo! as a search engine, even though serious researchers will tell you that Alta Vista and Dogpile are better. We're buying products that cost more and perform worse, simply because the marketing and branding of those products tells us there's a value there, even if objective analysis tells us otherwise. In The Invisible Touch, Harry Beckwith tells us the obvious--what was right in front of our faces. But because of the blinders we wear, because of the way we've been educated, socialized, or just plain bamboozled, we can't see it as clearly as he can. Thus, in each of his "four keys to modern marketing"--price, branding, packaging, relationships--he offers counterintuitive information that could make or break a business plan. For example, he explains in great detail why a higher price is better than a lower one; why every business, from Apple Computer to the U.S. Army, is a brand-name to be cherished and nurtured; why the orangest orange sells better than the least orange orange, even if both pieces of fruit taste exactly the same; and why the best service providers always remember your name and what you like to drink. This is a business book, but one that everyone who works for a living should read. Pick any page, and you'll find insights that could make you a better teacher, a better salesperson, a better employee in any trade. Beckwith drives home the idea that we're all in the business of marketing ourselves, and we're in that business every waking hour. --Lou Schuler
LC Classification Number
HD9980.5.B423 2000

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Gulf Coast Books, LLC
Gulf Coast
5750 Campbell Rd
77041 Houston, TX
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoob-cg@su-zma
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
gulfcoastllc

gulfcoastllc

99,1% positieve feedback
1,2M objecten verkocht
Lid geworden op jan 2017

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (318.617)